Tuli älyttömän paha mieli, kun vein 15-v serkkuni klamydiatestiin...
Luulisi että mulla olisi suurempiakin huolenaiheita, tällä hetkellä lähipiirissä sairastetaan vakavampiakin sairauksia, mutta jotenkin tästä asiasta tuli niin älyttömän paha mieli :(
Hän seurustelee ensimmäistä kertaa ja itseään nuoremman pojan kanssa, ja väittää ettei voi ymmärtää mistä olisi taudin saanut... Tyttö on niin pieni ja avuton vielä, ei päässyt testiinkään ilman minun apuani eikä uskalla kertoa äidilleen.
En oikein tiedä miten osaisin olla hänelle sellainen olkapää tässä asiassa... Muille hän ei ole asiasta kertonut. Ehkä hänen oli helppo lähestyä minua, kun olen vielä melko nuori (23-v). Huomenna hän kuulee tulokset ja lupasin sitten kyyditä hänet apteekkiin ja maksaa lääkkeet, jos tulos on positiivinen.
Kauheaa, miten tämä asia jaksaa mua masentaa! Miten omat lapset voisi säästää tuollaisilta asioilta!!
Kommentit (3)
mistä lääkkeet teidän kunnassa annetaan jos testi on positiivinen. Serkkusi tarvitsee oikeaa seksuaalivalistusta koska ei näköjään tiedä asioista mitään. Kerro hänelle faktoja.
Ehkä se voi mun serkkua vähän helpottaa kun ei tarvi lääkkeen hintaa multa ottaa, vaikka mulle se nyt on yks ja sama...
Ajattelin kyllä pyytää hänet perjantaina kylään ja jutella kunnolla näistä asioista... Tuntuu vaan, ettei mulla oo mitään sanottavaa. Mun ei ole koskaan tarvinnut pelätä mitään tauteja... Mä oon mieheni ensimmäinen ja ainut, samoin hän mulle. Oon siis elänyt tällaista " lintukotoelämää" mitä seksiin tulee...
ostat hänelle pari pakettia kortsuja. ja annat kunnon seksivalistusta.
pääasia on, että uskalsi asiasta jollekkin puhua.