Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokaisen elämästä saa mahtavan blogissa

Vierailija
20.05.2013 |

Mietin juuri elämääni ja miltä se näyttäisi hyvällä järkkärillä kuvattuna ja ainoastaan parhaimmat palat esiteltynä blogissa. Ja kaunistahan siitä saataisiin...

Mielenkiintoinen työ ja hyviä työkavereita joiden kanssa käymme välillä drikillä vapaa-ajallakin. Paljon ystäviä joiden kanssa brunsseja, illanistujaisia ja villejä baari-iltoja. Kuvia skumppapulloista, juhlameikeistä ja vaatteista. Oma rakas mieheni joka on atleettinen, komea ja älykäs. Romanttisia illallisia, matkustelua, hotelliyöpymisiä johtuen miesystäväni työstä jonne mukaan menen jos satun olemaan vapaalla. Kuvia hotellihuoneesta, ravintola illallisista,maisemista...

KIvoja harrastuksia ja normaali elämää mitä me kaikki elämme.

Ottaisin tietysti "päivän asu" kuvat juuri niinä amuina kun jaksan hieman panostaa pukeutumiseeni. Klassista tyylikkyyttä ja naisellisuutta. Ei todellakaan sen aamun asua kun lähden kiireessä ja väsyneenä töihin kello 7 jolloin olen vetänyt farkut jalkaan ja hupparin niskaan. Kauniita kuvia asunnostamme siivottuna ja kukat somasti pöydällä.

Miten joku oikeasti haluaa jakaa elämänsä kaikille blogissa? Mikä saa ihmisen kantamaan järkkäriä jopa ravintolaan mukaan ja kuvaamaan annoksensa? Onko ihminen todella niin narsistinen että omaa elämää halutaan hehkuttaa tuntemattomille ihmisille ilmaisen tavaran toivossa? Mietitään päivän asua ja kuvtaan sitä edestä ja takaa? 

En ole koskaan ymmärtänyt tätä muoti-ilmiötä vaikka en ole ihan ikivanhakaan. 30 vuotias.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama kuin facebookissa monet hehkuttaa sitä omaa elämää ja sen ihanuutta ja mitä on tehnyt. Ei se sen kummempaa ole kuin muidenkaan elämä. Kunhan pitää saada se oma "ääni" kuuluviin. 

Vierailija
2/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämästä jos olisin voinut pitää blogia 10-15 vuotta sitten kun olin nuori olisi myös varmaan saanut todella kivan näköistä, vaikka se olisi vaatinut aivan hirveästi valehtelua.

oikeasti olin mielenterveys hajalla, työtön, yksinäinen ja asuin ei-mitenkään-sisustetussa asunnossa. 

Mutta olin hoikka, nätti, "taiteellinen", mystinen jne ja olsin voinut varmaan valehdella jossain blogissa ihan itsellenikin ulospäin hyvältä näyttävän elämän. Olen todella onnellinen, etten voinut tehdä sitä ja myös siitä, ettei minun tarvinnut blogien ollessa keksimättömiä ahdistua siitäkään, että jos blogia olisin halunnut pitää, minun olisi pitänyt jjoko valehdella tai esittää pelkkää kurjuutta.

huh miten helppoa silloin olikaan olla luuseri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon kanssa miettinyt, mikä näyttämisen tarve nykyään kaikilla on? Huono itsetunto ja kilpailu on jo ihan kansansairaus täällä..

Vierailija
4/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki blogit ole mitään pintakiiltoa, on myös paljon sairauksista, syömishäiriöistä, masennuksista ym. kertovia blogia...mutta kuinka moni niistä on tosi suosittu? Niin, ihmiset tykkäävät lukea positiivisia pintakiiltoblogeja, eikä mitään angstailua.

Vierailija
5/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kokeillut sitä satunnainen blogi -näppäintä, ja kyllä sieltä tulee välillä aivan käsittämättömän yhdentekeviä blogeja vastaan. Suurin osa on kyllä kuitenkin hyviä.

Vierailija
6/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 00:52"]

Samaa oon kanssa miettinyt, mikä näyttämisen tarve nykyään kaikilla on? Huono itsetunto ja kilpailu on jo ihan kansansairaus täällä..

[/quote]

Saman huomion olen tehnyt. Monilla on joku ihmeellinen harhakuva, että kaikki ovat, tai kaikkien pitäisi olla kauhean kiinnostuneita hänen elämästään. Aika harvaa lopulta kiinnostaa jonkun Kuopion Ritvan olkkarin sisustukset ja uudet, netistä tilatut aamutohvelit.

Vierailija
7/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen vain blogeja, jossa kuvataan elämän koko kirjoa.

Ihanaa-blogit eivät kiinnosta.

Vierailija
8/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos blogi ei kiinnosta, sitä ei ole pakko lukea. Pidän itse mielummin naistenlehtityylistä blogia, johon kirjoitan ajatuksiani ja otan kauniita kuvia, kuin että pitäisin blogiani roskakorina, jonne voisin valittaa elämäni kamaluudesta ja näyttää valokuvia pyykkikasoista ja villakoirista. Luen myös itse mielummin inspiroivia ja kauniita blogeja. 

Harvat blogien lukijoista ovat niin tyhmiä, että luulee bloggarin tarkoituksella huijaavan lukijoitaan silotellulla ulkoasulla. Eiköhän jokainen tiedä, että blogitodellisuus on ihan oma juttunsa.

Jos bloggarin pitää aina olla raadollisen rehellinen, pitäisikö sama ulottaa aikakauslehtiin. Jos julkkista haastatellaan, ei kuvissa saa olla meikkiä tai poseerauksia. Sisustusartikkeleja varten kuvattavia koteja ei saa siivota tai sisustaa, eihän kukaan oikeasti sisusta, jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi