Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi madde ei laihduttanut häihin

Vierailija
19.05.2013 |

En usko että on raskaana mutta eikö pömppis pitäisi laihduttaa  pois häihin?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä tarkemmin minkälainen treenilisä tarvitaan ja minkälainen dieetti? Itselläni on jäänyt pömppistä raskauksien jälkeen, vaikka muuten olen hoikka. Tähän päivään mennessä en ole sellaista treeniä tai dieettiä löytänyt, jolla sen pömppiksen saisi pois. Todellakin haluaisin nyt kuulla ap:n kertovan omista ihmekeinoistaan!!!

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:59"]

No tottakai on naamalta kauniimpi kun kukaan täällä roikkuvista mutta muuten ruumiinrakenne aika sama kuin mulla joten tiedän että aika kohtuullisella treenilisällä ja dieetillä saa tärkeitä juhlia varten RUMAN pömppömasun pois. Ja näin tekee kyllä useimmat morsiamet, esim. siskonsa. Just tollaset kelpaa miehelleen kyllä muutenkin kommentoijat on niitä morsmaikkuja, joiden selkä pursuaa merenneitoasuista..

AP

[/quote]

Vierailija
42/50 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

_Munkin mielestä_  Vickan on kauniimpi kuin Madde. Madde on toki söpö. Tajuatteko eron ;)

Vuosia olen näin tykännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madde on jo aikuinen nainen. Hän olisi halunnut prinsessahäänsä jo aiemmin ja toisen miehen kanssa, mutta siinä kävi miten kävi. Tuleviin häihin hän ei ehkä suhtaudu samanlaisella "ihkuu ihkuu" -mentaliteetilla, kuin mitä silloin nuorempana olisi suhtautunut se exän kanssa. Varmasti ikä tuo tasapainoa ja ulkonaiset seikat eivät ole enää niin tärkeitä.

Vierailija
44/50 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen kuvan myös, mutta ei siinä mitään pömppistä ollut. Tulkaa tänne katsomaan, niin näette kunnon pömppiksen.

Vierailija
45/50 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan tuolla pömppis, ihan niin kuin normaalilla synnyttäneellä naisella ruukaa olla. Mun mielestä sen ei kannata silti laihduttaa ettei muualta lähde muodot, vaan ehkä rasvaimulla tms pienentää tuo pömppis.Vois auttaa viljaton ruokavalio ja corekin. Kyllä mun mielestä litteä vatsa on kaunein, itselläni ei ole litteä vatsa ja se ottaa kupoliin.

Se tekee naisellisesta naisesta helposti Iines ankan näköisen kun on mekko tai hame päällä ja takana peppu ja edessä massu.

Vierailija
46/50 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan komea nainen . Tuuhea tukka ja hyvä iho - ei mitään vikaa. Mietipä itse, jaksaisitko ulkonäköarvosteluja aivan joka päivä - sanonpa, että kyllä sitä yks jos toinen kimpaantuu jos kaverit tai puoliso arvostelis jatkuvasti ihoa, hiuksia, painoa ymv.. mille ei paljoa itsekään voi - elämä menee ohi habitusta murehtiessa. Kannattaa valita tavallisen näköisiä, mutta loistavan luonteen omaavia kavereita ja puoliso, niin elämä maistuu elämältä. p.s. missikisat on vaan kerran vuodessa

Vierailija
47/50 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria se vain kaunistuu. Näyttää todella kuningatarelta jo nyt. Madde on muuttunut jotenkin tavallisemman näköiseksi, mutta kaunis hänkin on. Ja ihan sopivan painoinen.

Vierailija
48/50 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madde laihtunut, kasvot niin kaposet, eikö saa nykissä safkaa

Vierailija
49/50 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se pömppis on?

Vierailija
50/50 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 22:18"]

Missä se pömppis on?

[/quote]

jonkun huonolla itsetunnolla varustetun tyhmän noulaifferin silmässä...

Joskaan tuo mekko ei tosiaan ole kaunein mahdollinen. Mielestäni tuollainen satiinikangas on melkein mahdotonta saada kauniiksi ja pukevaksi leningissä asun kantajan ruumiinrakenteesta riippumatta.