Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unicef-kävely. Paljonko laitat/km?

Vierailija
19.05.2013 |

Mulla on kolme lasta, enkä haluaisi kauheasti sijoittaa tuohon,mutta lapset tietysti haluavat osallistua...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa vaikka 50 c per muksu.

Vierailija
2/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin 50 c per lapsi. Meillä viisi lasta joista kolme kävelee. Ovat penteleet kävelleet aiempina vuosina vaikka kuinka monta kierrosta ja olen köyhtynyt siinä määrin Unicefin kustannuksella etten enää tuon enempää lupaa sponsoroida.

Vierailija
4/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain yksi lapsi, ja laitoimme 2 euroa. Maksettavaa tuli 18 euroa.

Mutta jos lapsia olis enemmän, laittaisin vaikka 50 senttiä tai vaikka vähemmän, jos olis rahat tiukemmalla.

Vierailija
5/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Jokaisesta eurosta menee 20 snt Suomen Unicefille ja 40 snt kattojärjestölle ja loput 40 snt menee pääsääntöisesti kylänvanhimmille eli miehille.

Vierailija
6/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En tykkää, että lapset pannaan keräämään rahaa ulkopuoliselle kohteelle. Jos haluan antaa hyväntekeväisyyteen, valitsen kohteeni itse. En ole sponsoroinut koskaan. Vastustan myös yläluokkien taksvärkkipäiviä. Olen anonut lapsille niiksi päiviksi vapaapäivät.

Vierailija
7/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastaneille:). Itsekään en haluaisi laittaa mitään, juuri siksi, koska raha tukee enimmäkseen muita kuin tarvitsijoitaan. =((. Ovela keino kylläkin, koska lapsethan suorastaan kisaavat siitä, kuka kävelee eniten.....

Vierailija
8/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko todeta kuitenkin, että unicefin toiminta itsessään maksaa. Sen sijaan se annettava apu siellä kohdemaassa on usein hyvinkin edullista (esmerkiksi koulujen tms. rakentaminen, koulutarvikkeet, rokotukset jne). On kuitenkin huomioitava, että järjestö tarvitsee työntekijöitä. Vai olisiko mielestänne parempi, että avustusrahat lähetettäisin lyhentämättömänä avustusmaahan? Nehän varmasti menisivät kohteelleen silloin. Samalla kun tuet unicefia esimerkiksi kummitoiminnan kautta, tuet myös sen työntekijän läsnäoloa siellä maassa ja avun perille menoa. Luulisi jokaisen tämän ymmärtävän.

Vierailija
9/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut 1 euro/kilometri. Unisef tekee hyvää työtä.

Vierailija
10/10 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5€/km

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän