Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi annatte lapsen ottaa tatuointeja!?

Vierailija
06.04.2013 |

Huomasin FB:ssä, että kaverini oli antanut 17-vuotiaan tyttärensä ottaa selkäänsä ison tatuoinnin, jossa oli typerä englanninkielinen teksti ja tökerö kuva. Miksi?

Joo, ehkä tämä teini on niin halunnut tehdä, mutta pitikö vanhemman se sallia? Tämä tyttö kantaa nyt todennäköisesti n. 70-vuotta tuota typerää tatuointiaan selässään.

Tyttö on kohta 18-vuotias, eli olisi vuoden päästä voinut ihan omin lupiensa kanssa mennä kuvan hakemaan, mutta silti!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä juuri siksi että turhaa tossa kohtaa kieltääkään kun kohta se tekis sen kuitenkin.

Vierailija
2/4 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah.. Itse otin äitini luvalla 16v ekan tatuoinni,17v kaksi lisää jne.. nyt olen 20v enkä ole tippaakaan katunut ja äitinikin pitää näitä kauniina. löytyy mm. orkideoja köynnöksineen jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 01:37"]

Hah.. Itse otin äitini luvalla 16v ekan tatuoinni,17v kaksi lisää jne.. nyt olen 20v enkä ole tippaakaan katunut ja äitinikin pitää näitä kauniina. löytyy mm. orkideoja köynnöksineen jne..

[/quote]

Ok. Nyt olet peräti 20-v.! eihän siinä sitten mitään!

Entä, kun olet 40-v. tai 60-v..? Mahdatko silloinkin pitää tatuoinneistasi?

Tämä taisi kyllä olla provo... Tuo orkidea köynnös paljasti sen. Eihän kukaan kai niitä enää tatuoi iholleen? Ne on niin nähty!

Vierailija
4/4 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 01:17"]

No, ehkä juuri siksi että turhaa tossa kohtaa kieltääkään kun kohta se tekis sen kuitenkin.

[/quote]

Mutta vois silti edes vähän yrittää puhua järkeä päähän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi