Jos työkaverisi miehen ex toisi valokuvia
siis alastonkuvia ja puuhailukuvia työkaverin miehestä ja työkaverista sängyssä työpaikalle, niin mitä tekisit?
Itse ainakin säälisin ja tukisin työkaveriani. Sanon suoraan, että tuo kuvien tuoja saisi omituisen maineen, ei työkaverini. Vaikka kuinka olisi pettämisestä, jota en hyväksy, kyse niin tuollainen toisen mollaaminen ja rikoksen tekeminen tuottaisi vain halveksuntaa kuvien tuojaa kohtaan.
Kommentit (11)
Polttaisin ne. Ei ne kuulu muiden nähtäville
Toisin tälle exälle ilmi, kuinka idi-ootti, lapsellinen ja täysin kyvytön arvioimaan omaa tyhmyyttään tämä EX on.
Kehottaisin työkaveria tekemään rikosilmoituksen. Tarvittaessa olisin todistajana käräjillä. Ei löytyis sympatiaa tätä exää kohtaan.
Lopeta jo tuo psykoilu! Soita itse vaikka mielenterveyspäivystykseen jos noin ahdistaa. Mitä suunnittelet, on laitonta ja ihan kaistapäistä.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo tuo psykoilu! Soita itse vaikka mielenterveyspäivystykseen jos noin ahdistaa. Mitä suunnittelet, on laitonta ja ihan kaistapäistä.
Aloittaja ei ollut se psyko. Halusin tuoda ilmi tuolle säälittävälle henkilölle, että hänen suunnitelmistaan on hänelle itselleen pelkkää haittaa: tuo olisi rikos, ja hänen maineensa menisi niin monella tavalla.
Olen yrittänyt kirjoittaa sen muutamaankin ketjuun, mutta ne on poistettu.
Minulla on kaveri, joka meni erosta sekaisin. Teki kaikkea tyhmää. Stalkkasi, otti kuvia yms. Nykyään 10 vuotta myöhemmin kärsii maineestaan.
Rikoslain mukaan salakatselusta ja -kuvaamisesta on tuomittava sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi, ja yritys on rangaistava. Salakuvaamisena on kiellettyä oikeudettomasti teknisellä laitteella kuvata henkilöä kotirauhan suojaamassa paikassa tai käymälässä, pukeutumistilassa tai vastaavassa paikassa, tai yleisöltä suljetussa rakennuksessa, huoneistossa tai aidatulla piha-alueella tämän yksityisyyttä loukaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ollut se psyko. Halusin tuoda ilmi tuolle säälittävälle henkilölle, että hänen suunnitelmistaan on hänelle itselleen pelkkää haittaa: tuo olisi rikos, ja hänen maineensa menisi niin monella tavalla.
Olen yrittänyt kirjoittaa sen muutamaankin ketjuun, mutta ne on poistettu.
Sori, luin vain otsikon ja sitten hirtti jo kiinni että kyseleekö se nyt käänteisiä vinkkejä kun kaikki ketjut poistuu (ja syystäkin) :D
En osaa edes kuvitella mitä ajattelisin jos joku hullu akka rynnisi meidän työpaikalle heilutellen työkaverin alastonkuvia. Olisi varmaan vartija paikalla sekunnin sadasosassa. Tasan tarkkaan en ajattelisi työkaverista yhtään mitään, tulisi ekana mieleen että alastonkuvia levittelevällä on joku skitsofrenia tms.
Jo se, että pääsisi meille saakka, on poliisiasia. Jos tekisi jotakin tuollaista, meiltä lentäisi kaaressa pihalle jansaisi syytteen perään.
Miksi ne tuodaan työpaikalle eikä sille uudelle? Ja vanhoja vai uusia kuvia.