Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi seksi ei ole tuntunut hyvältä ennen tätä???

Vierailija
19.05.2013 |

Olen nyt 26-vuotias nainen.. ja tässä tarinani... Aloitin seksin harrastamisen 7-luokalla.. Miehiä on mennyt ja tullut siitä lähtien.. Miehiä on ollut ehkä vähän liiankin paljon.. Jotkut suhteet kestäneet kauan ja toiset taas eivät...

Mutta ongelma jokaisen ukon kanssa on ollut etten ole tullut sängyssä yhdenkään kanssa.. Eikä seksi ole tuntunut oikeastaan yhtään miltään.. :(  Pitkän sormetuksen jälkeen kyllä olen tullut, mutta en muuten, vaikka olen saanut monen kokoista ja muotoista kikkeliä... Olen harrastanut seksiä kumminkin jokaisen poikaystäväni kanssa vaikka siitä en itse ole irti mitään saanut, ja jäänyt aina itse kylmäksi.

Ensimmäiset lapset syntyivät avioliittoon sitten 2009 ja toinen 2010, ero koitti  syksyllä 2011... Sitten tapasin nykyisen mieheni jouluna 2011.. Mikään ei ollut enään kuin ennen tai ns. normaalia kuin aikasemmin.. Ensimmäisen kerran kun tavattiin nykyisen mieheni kanssa kahden niin oltiin heti toistemme kimpussa Mersun takapenkillä.. melkein revittiin vaatteet toistemme päältä ja kumpikin kävi yli kierroksilla... Kumpikaan ei saanut näppiään toisesta irti.. Ja kumminkin molemmat ollaan aikasemmin tutustuttu toiseen osa puoleen monta kuukautta ennen kuin ollaan aloitettu mitään syvempää..

Ekalla kerralla ei tosin kyllä harrastettu seksiä.. eikä viellä toisellakaan vaikka se lähellä oli joka kerta.. Mutta kolmennella kerralla mentiin nykyisen mieheni silloiseen pieneen yksiöön.. Pelkäsin seksiä silti miehen kanssa vaikka "alku" oli ollut satumainen, ajattelin mielessä että no joo, onko mun pakko tehdä tätä kun ei se tunnu miltään ja täydellinen hetki murenee siihen.. Vaatteet vähenivät pikku hiljaa.. ja esileikki oli kutkuttavan pitkä ja hyvällä sanoen tuskallinen.. :) Molempia jännitti hurjasti ja alkuun ei meinattu päässä sen takia ollenkaan.. Melkein 2 tunnin esileikin jälkeen se viimein sitten tapahtui... Akti ei ollut pitkä mutta taivaallinen, ja sain orgasmin ensimmäistä kertaa sängyssä miehen kanssa ja olin aika shokissa aktin jälkeen.. Puin päälleni ja kävelin kotia ja vielä silloisen ex-ukkoni kotia... Matkalla kotia mietin mitä h******* juuri tapahtui.. menin melkein tuntemattoman miehen kanssa sänkyyn, vaikka minä olen aina ollut se joka odottaa että suhteesta tulee vakavempaa ennen kuin sänkyhommia aloitellaan. Ja tuli olo että olen ihan hirveä kahden lapsen äiti ja tunsin jokin asteen syyllisyyttä.. Ja tavattiin miehen kanssa aina silloin ku se oli mahdollista ja sama tapahtui jok'ikinen kerta..

Ja mikä erikoista tämä nykyinen mies ei ollut yhtään mun tyylinen, ei millään tavalla, ei mikään adonis, eikä hänen elimensäkään ollut mikään pesäpallomaila, mikä tässä miehessä edes sai muhun vauhtia..??? Ajattelin että mielessäni että mies on varmaan aika kokenut ja tietää miten naisia käsitellään ja miten ne saa kiemurtelemaan sormensa ympärillä. Kaveritkin katsoi että hyvän näköinen ukko, mutta ei yhtään mua, ei tuu kestämään kauaa..

Helmikuussa 2012 pääsin muuttamaan omaan kotiin lasten kanssa.. Ja mies piti mulle "seuraa" joka ilta ja yö, meno jatkui samallaisena.. hurjana.. Alettiin tutustumaan toisiin pikku hiljaa.. ja sain tietää ettei mies ole ollut sängyssä aikasemmin kuin kerran ennen minua.. :O      Mitäh?? Mitä tämä siis on??

Meno sen kuin jatkui hurjana.. kesällä 2012 kihlat ja sen jälkeen muutto yhteen... Ostettiin syksyllä 2012 omakotitalo ja aloin odottamaan kolmatta lastani.. Joka syntyy  heinäkussa 2013.  =)

Seksi on taivaallista edelleen.. Ja voisi sanoo että se vain paranee koko aika.. Kun homma saa jostain alkunsa niin se on menoa, eikä kumpikaan pysty sanomaan ei, vaikka olis kiire töihin.. Mikä siis mua tässä miehessä kiihottaa niin paljon?? Riittää jo että hän on ilman paitaa ja venyttelee käsiään niin olen jo vahaa hänen käsissään... Kosketus, tuoksu saa mut taivaisiin..  Rakastamme toisia yli kaiken, vaikka silloin tällöin myös kinastellaan ja tapellaan kuin muutkin pariskunnat. Seksi on suuri ja tärkeä osa suhdettamme. En ikinä luopuis nykyisestä miehestäni.. hän on täydellinen melkein joka asiassa.. <3 <3 Kuin taivaasta tippunut enkeli.. Seireeni <3 

Miksi olen saanut ensimmäisen orgasmin vasta tämän miehen kanssa?? Vaikka olen ennen häntä harrastanut seksiä 11-vuotta monen muun miehen kanssa ennen häntä...?? 

Jos joku osaa vastaa tähän niin haluisin todella tietää... 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että tunnet itsesi poikkeuksellisen haluttavaksi miehesi seurassa? Voisiko kiihkeys olla se salaisuus? Kerran sain erään naisen käymään todella kuumana puhumalla tuhmia ja kehumalla häntä, mikä ei kuulu yleensä tapoihini. Se miksi näin toimin oli vain seurausta siiitä, että kyseinen nainen oli niin kiihkeä, että minäkin rupesin käymään aivan ylikierroksilla. Eli molemmat ikään kuin buustasimme toisiamme hurmioon ja seksi oli molempien mielestä aivan loistavaa.

Passiiviset naiset saavat minunkin suoritustasoni laskemaan. Kiihkeät naiset saavat minusta paljon enemmän irti ja sehän hyödyttää heitäkin.

Vierailija
2/4 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kemiat kohtaavat, siis kun oikeasti tuoksut, maut ja toisen visuaalisuus saavat käymään ylikierroksilla. Siitä alkaa hyvän kierre jossa toiselle hyvän "antaminen" saa vain enemmän kierroksia koneeseen joka sitten ruokkii itse itseään ja hyvän kierre on valmis. Itse olen kokenut tämän vain kerran ja tämän kohteen kanssa tuskin tulemme koskaan pääsemään toisistamme irti vaikka ns. järkisyyt ovat meitä vastaan. Mutta elämä tuntuu elämisen arvoiselta.. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ehdotuksia viellä kaipailen!!!

Vierailija
4/4 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kotia exälläsi oli ? kodka jos puuhailitte silloisen miehesi kämpässä ja lähdit sieltö kotiin.. vaikka olit jo kotona