Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sille mitään että Anna Puu vaikuttaa ihan äärifeikiltä

Vierailija
13.07.2020 |

ihan kuin se käsikirjottaisi kaikki asiat jotka tuo juökisuuteen jotenkin niin tekovivahteikkaaksi 😩 estynyt

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus iltaisin mietin teininä et kuka mä oon ja mitä kaikkee mä oon kokenut ja miten muotoilen sen mahdollisimman spontaanisti ollakseni kiinnostava. Jotkut jatkaa sitä aikuisenkin

Vierailija
2/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Annasta juuri samat vibat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna, hymysi loistaa, wuuHuu!!! Ja sairaala-asu si!

Vierailija
4/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeassa olet. Onnittelut sullekin, osa ihmisistä huomaa nää feikit. Arvaa wituttaako, kun mäkin ne bongaan. Yhtä lailla huomaan tyrkyt manipuloijat, jotka menee naimisiin rahan ja maineen vuoksi.

Vierailija
5/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kuunnelleet niitä päiväkirjajuttuja ylen radiosta? Hrrrrrrrrrrr. Purkka mainos menettelee siihen nähden.

Vierailija
6/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeasti artistien täytyy olla melko feikkejä vai kuinka monta juroa naisartistia on? Miehissäkin melko harvassa

Vierailija
7/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo Annan pettämistemput muuta kuvaa.

Vierailija
8/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu on todellakin naurettava feikki, leikkii artistia, siis nimenomaan leikkii, koska tämän kanan musiikillinen anti on lähinnä hävettävää. Minusta on järkyttävää, että Suomessa tuollaisella sonnalla pääsee pinnalle. Tässä kanassa ei ole mitään aitoa, ei mitään. Hirveä hinku olla esillä ties missä yhteyksissä kun ei musiikillaan pärjää. Näin joskus pätkän tämän kanan lavaesiintymisestä telkkarista, nauroin kippurassa ja mietin onko se ihan tosissaan. Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää.

Vierailija
9/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oikeasti artistien täytyy olla melko feikkejä vai kuinka monta juroa naisartistia on? Miehissäkin melko harvassa

Musta feikkiys just on juroutta. Ollaan niin epäspontaaneja äänenpainoja myöten. Ei suututa, innostuta, väsytä tai irrotella. Paitsi jos jokaisen noista käsikirjoittaa etukäteen ”ei vitsi mä oon niin kreisi ja lapsena olin sellainen hassu taiteilija hah hah”

Vierailija
10/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen haukkuminen ”feikiksi” on ruminta mitä tiedän. Siinähän väittää hyvin omahyväisesti, että tuntee toisen ihmisen paremmin kuin tämä itse.

Vierailija
11/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen ihmisen haukkuminen ”feikiksi” on ruminta mitä tiedän. Siinähän väittää hyvin omahyväisesti, että tuntee toisen ihmisen paremmin kuin tämä itse.

No en ole ylpeä itsestäni.

Vierailija
12/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se nauru Voice of Finlandissa saa puistatuksi aikaan, koska feikkiys.

Vierailija
13/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähänpä tiedät.. :(

Vierailija
14/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen oikee nimi oikeen oli

Vierailija
15/15 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just to let you know, he´s grazy about me 🎴