En voi sille mitään että Anna Puu vaikuttaa ihan äärifeikiltä
ihan kuin se käsikirjottaisi kaikki asiat jotka tuo juökisuuteen jotenkin niin tekovivahteikkaaksi 😩 estynyt
Kommentit (15)
Mulla tulee Annasta juuri samat vibat!
Anna, hymysi loistaa, wuuHuu!!! Ja sairaala-asu si!
Ihan oikeassa olet. Onnittelut sullekin, osa ihmisistä huomaa nää feikit. Arvaa wituttaako, kun mäkin ne bongaan. Yhtä lailla huomaan tyrkyt manipuloijat, jotka menee naimisiin rahan ja maineen vuoksi.
Ootteko kuunnelleet niitä päiväkirjajuttuja ylen radiosta? Hrrrrrrrrrrr. Purkka mainos menettelee siihen nähden.
No oikeasti artistien täytyy olla melko feikkejä vai kuinka monta juroa naisartistia on? Miehissäkin melko harvassa
Eipä nuo Annan pettämistemput muuta kuvaa.
Anna Puu on todellakin naurettava feikki, leikkii artistia, siis nimenomaan leikkii, koska tämän kanan musiikillinen anti on lähinnä hävettävää. Minusta on järkyttävää, että Suomessa tuollaisella sonnalla pääsee pinnalle. Tässä kanassa ei ole mitään aitoa, ei mitään. Hirveä hinku olla esillä ties missä yhteyksissä kun ei musiikillaan pärjää. Näin joskus pätkän tämän kanan lavaesiintymisestä telkkarista, nauroin kippurassa ja mietin onko se ihan tosissaan. Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää.
Vierailija kirjoitti:
No oikeasti artistien täytyy olla melko feikkejä vai kuinka monta juroa naisartistia on? Miehissäkin melko harvassa
Musta feikkiys just on juroutta. Ollaan niin epäspontaaneja äänenpainoja myöten. Ei suututa, innostuta, väsytä tai irrotella. Paitsi jos jokaisen noista käsikirjoittaa etukäteen ”ei vitsi mä oon niin kreisi ja lapsena olin sellainen hassu taiteilija hah hah”
Toisen ihmisen haukkuminen ”feikiksi” on ruminta mitä tiedän. Siinähän väittää hyvin omahyväisesti, että tuntee toisen ihmisen paremmin kuin tämä itse.
Vierailija kirjoitti:
Toisen ihmisen haukkuminen ”feikiksi” on ruminta mitä tiedän. Siinähän väittää hyvin omahyväisesti, että tuntee toisen ihmisen paremmin kuin tämä itse.
No en ole ylpeä itsestäni.
Ja se nauru Voice of Finlandissa saa puistatuksi aikaan, koska feikkiys.
Vierailija kirjoitti:
Vähänpä tiedät.. :(
Just to let you know, he´s grazy about me 🎴
Mä joskus iltaisin mietin teininä et kuka mä oon ja mitä kaikkee mä oon kokenut ja miten muotoilen sen mahdollisimman spontaanisti ollakseni kiinnostava. Jotkut jatkaa sitä aikuisenkin