Ystäväni 22-vuotias, 6 kk ikäisen äiti..
On mitä parhain äiti mitä tiedän. Sitä kaikkea paskaa mitä hän on joutunut kuuntelemaan vanhemmilta ihmisiltä meidän kävellessämme kadulla rattaiden kanssa tai silloin kun hän oli viimesillään. Hän näyttää paljon nuoremmalta mitä on. Hänen työkaverit lyttäsivät hänen äitiyden saman tien kun ilmoitti esikoisen tulosta. Minulla on niin hyvä olo hänen puolestaan, kun on saanut näyttää näille haukkujille, että hän ei ole missään vaiheessa valittanut väsymyksestä, parisuhde hänen avomiehensä kanssa on vain lujittunut ja lapsi on onnellinen ja koko perhe on onnellinen. Olen niin ylpeä koko perheestä ja kaikesta siitä miten he ovat jaksaneet vauva-ajan niin hienosti. Halusin kerrankin tehdä positiivisen kirjoituksen nuoresta äidistä. :)
Kommentit (22)
Sama juttu on mulla! :) Itellä on nyt taapero ja 22-vuotias olen :) Kiva näyttää noille lyttääjille, miten asiat oikeat laidat ovatkaan :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 13:12"]
Mukava kun ystäväsi on pärjännyt niin hyvin! Mielestäni ikä ei kerro äitiyden onnistumisesta mitään.
Yksi huomautus kuitenkin: onko vauva temperamentiltaan tyytyväinen? Tietysti tyytyväisen, hyvin nukkuvan, terveen ja hyvin syövän vauvan kanssa pärjää moninkertaisesti paremmin ja helpommin, kuin vaativan vauvan. Että ei ystäväsi nyt kannata noin innoissaan sädekehäänsä kiillotella, ääni kellossa voisi olla aivan toinen jos vauvan luonne olisi ollut erilainen.
[/quote]
aina tällasia harakoita pitää olla liikenteessä..