Oletko tavannut koskaan ketään palstalta? Haluaisitko?
Onko kukaan vauvapalstan kautta onnistunut löytämään ystäviä tai jopa ihan parisuhdettakin? Oletko koskaan halunnut tavata jonkun palstailijan? Onko sellainen edes mahdollista muuten kuin jakamalla jossain keskustelussa yhteystietojaan? Pystyykö rekisteröityneet käyttäjät yksityisviestittelemään keskenään?
Kommentit (32)
Tietysti haluaisin. Kaikkein hulluimmat. Enkä edes pelleile.
Olisi varmaan pettymys.
Muutama ihan hauskakin.
Huhuh, sairasta juttua taas. Tästä on tullut jonkinlainen avohoitopalsta nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Ketjujen sila cca-ilmiantajan.
En kerro mitä sille haluaisin tehdä 😲
Moi :)
Kahvilla käyn joka päivä eräässä kahvilassa klo 12 ja käytän macbook pro kolmeetoista.
Hyvii päivänjatkoi, persu:)
Et muutenkaa uskaltais tulla sieltä komerostasi, jos kunto siihen riittäisi, persu).
T: "Silakka-mode"
Eräs nainen olisi ollut valmis tapaamaan, mutta se hiipui sitten. Sääli.
Yhden tuolta kaipaus-ketjusta, kyllä.
Ystävystyin liki 20 v sitten ulkomammat-palstalla. Kyselin kaupungista, johon olin muuttamassa, ja hän kutsui minut kylään. Vieläkin olemme ystäviä.
Olen tavannut naisen täältä ja olen itse mies. Helpostihan se onnistuu kun jakaa anonyymin spostiosoitteen.
Miksi kukaan haluaisi ystäväksi tai parisuhteeseen öyhöttäviä persuja? Miksi kukaan haluaisi edes tavata öyhöttäviä persuja? Paitsi tietenkin jos tarkoitus on kadottaa persu lopullisesti tästä maailmasta...
Tunnen muutaman varmasti ja siksi pitikin esittäytyä:-)
mies52v
Tapasin Zincciksen ja vähän homosteltiin, mutta ei niin paljoa että tavaksi tulisi
Ehkä, jos välissä olisi tarpeeksi paksu panssarilasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi ystäväksi tai parisuhteeseen öyhöttäviä persuja? Miksi kukaan haluaisi edes tavata öyhöttäviä persuja? Paitsi tietenkin jos tarkoitus on kadottaa persu lopullisesti tästä maailmasta...
Haetko täältä parisuhteita tai ystäviä?
Persuja äänestänyt
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Yhden tuolta kaipaus-ketjusta, kyllä.
Mäkin tahtoisin tavata yhden sieltä.
Muistan kun yksi mies menetti poikuutensa ketjuun ilmestyneen naisen ansiosta. Nainenkin laittoi kommenttia tapahtuman jälkeen, että mies oli ollut ihan normaali. Vähän ujo ehkä. Kahdesti ainakin olivat n****neet hotellissa.
Ketjujen sila cca-ilmiantajan.
En kerro mitä sille haluaisin tehdä 😲