Miten empaattinen, älykäs ja sistynyt ihminen voi olla homovastainen?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 16:08"]
Hei sinä homopelkoinen, vähän asiaa:
Palstapersu on vaihtunut palstafoobikkoon. Perusta oma umpimielisten idioottien palsta missä te (luultavasti sinä ja joku sukulainen) voitte sitten puida näitä asioita ja vihata sydämmenne kyllyydestä.
Oikeasti OLET SAIRAS.
[/quote]
Te hyvä rouva olette täysin suvaitsematon toisten eriäviä mielipiteitä kohtaan. Tämä on todellista umpimielisyyttä ja ilmentymä inhimillisestä typeryydestä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 15:26"]
Mä olen mielestäni kaikkea noita. Mutta en myöskään pidä itseäni homovastaisena.Mulla on homo ystäviäkin. Silti en hyväksy tätä älyttömyyttä, että kirkon pitäisi vihkiä avioliittoon samaa sukupuolta olevia pareja, ym. avioliitto on naisen ja miehen välinen uskoni mukaan. Jos kirkko rupeaa homopareja vihkimään, eroan heti.
[/quote]
Mua harmittaa kun luterilainen kirkko ei ottanut vielä kantaa homouteen. Itsellä on ongelmia kirkkoon kuulumisen suhteen sillä miksi haluaisin kuulua yhteisöön joka ei hyväksy minua sellaisena kuin olen. Jumala minut on tälläiseksi luonut .
Homous on jännempää kuin tylsä heteromeininki. Ja onhan se nyt selvä, että miehelle on mieluisampi pari samanlainen kaveri, jonka kanssa voi käydä matseissa, kalassa, metsällä, vaelluksilla jne. Jos seksihalutkin vielä osuvat kohdalleen, niin mitä enää tarvitaan?
Jos homoliitot sallitaan, niin naisilla ei ole enää vientiä.
Hei sinä homopelkoinen, vähän asiaa:
Palstapersu on vaihtunut palstafoobikkoon. Perusta oma umpimielisten idioottien palsta missä te (luultavasti sinä ja joku sukulainen) voitte sitten puida näitä asioita ja vihata sydämmenne kyllyydestä.
Oikeasti OLET SAIRAS.