Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko te ottaa jotain svengaavan 20-luvun juttuja tyyliinne tai kotiinne

Vierailija
19.05.2013 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ensin ottavatko ne todella tuulta alleen. Näissä asioissa ei kannata olla ensimmäinen, vaikuttaa vain hölmöltä jos on ainoa jossain sulkapäähineessä ja maapallo olohuoneessa.

Vierailija
2/8 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vaikka lukisi uudelleen noita jenkkiklassikkoja. Ovat unohtuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Art deco on aina ollut mun suosikkityylisuuntauksiani. Meillä kylppäri esim. henkii art decoa. Ikävää, jos siitä nyt tulee jotenkin erityisen trendikästä.

Vierailija
4/8 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 14:25"]

Art deco on aina ollut mun suosikkityylisuuntauksiani. Meillä kylppäri esim. henkii art decoa. Ikävää, jos siitä nyt tulee jotenkin erityisen trendikästä.

[/quote]

Kyllä siitä tulee, jos ei tule lama ennen sitä. Ajattele miltä näyttää kun 2010-luvun peltolähiöiden perinnetalot tehdään ad-säväyksellä! LOL :D

Vierailija
5/8 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemailen kesällä Brandy Alexanderia ja luen Tuulihattua.

Vierailija
6/8 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ajattelin alkaa kärsimään nälästä, en peseydy kuin harvoin, hankin koko perheelle päätäit, alan ruokkimaan rottia, jotta niitä alkais pyörimään tässä nurkissa. Mitäs vielä...toivon, että saatais kaikki mahdolliset kulkutaudit, eikä käyfä lääkärissä ollenkaan; jos henki lähtee, niin voi voi, semmosta se oli 20-luvulla. Hirmu svengaavaa siis. 

Vierailija
7/8 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sisustan peileillä ja laitan lentokoneiden, autojen, risteilijöiden ja pilvenpiirtäjien kuvia julisteina seinille. Afrikan ja Egyptin eksotiikka kiinnostaa joten hankin myös sen tyylisiä tavaroita. Hankin Afrikan safareilta eläinten nahkoja ja kerään simpukankuoria.  Väreissä minulle tärkeitä ovat hopea, musta, kromi ja mustavalkoinen. Hopealla maalattu katto tai musta lattia luovat toimivan pohjan tyylille. Myös kiiltäväksi vahattu parketti, abstraktikuvioinen linoleumi ja mustavalkoinen muovi sopivat ajan henkeen.

Vierailija
8/8 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi