Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mies on aina pahalla päällä?

Vierailija
19.05.2013 |

Mun mielestä siis kaverin mies on alusta saakka ollut jotenkin naama väärinpäin aina, tiuskii muille ja jotenkin happaman, suutahtaneen oloinen. Ensin ajattelin että hän ei vain pidä minusta ja näyttää sen tuolla tavalla.

Mutta nyt olemme olleet taas enemmän tekemisissä ja huomaan että kaverini on jollain tavalla varpaillaan miehensä seurassa, seuraa tarkkaan tämän ilmeitä ja tekemisiä ja varoo omia tekemisiään ja sanomisiaan ja on paljon vapautuneemman oloinen jos olemme kaksin ilman miestä.

Onko se tosiaan niin että jonkun luonne on tuollainen perusnegatiivinen? Omien kavereidensa kanssa kyllä naureskelee mut en ole huomannut että varsinaisesti hauskaa pitäisi heidänkään kanssa, jos olen jossain esim. illanistujaisissa ollut samaan aikaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ilmiselvästi mies, joka saa kohta vaimon asettaman narsismidiagnoosin. Kaikki epämukava on narsismia.

Vierailija
2/3 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimonhakkaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä on miehenä tuollainen perusnegatiivinen mörkö, joka ei näe elämässä oikein mitään hauskaa. Pari kertaa olen nähnyt hänen nauravan makeasti - vahingonilosta jonkun toisen epäonnelle. Nice. Vaimon tekemisissä on aina jotain vikaa, etenkin syömisiä vahdataan koko ajan ja mulkoillaan murhaavasti, jos vaimo hakee lisää ruokaa tai innostuu puhumaan vähän kovaäänisesti pöydässä. Jos lapset alkavat sählätä, mies mulkoilee vaimoa ja sähisee että voitko tehdä jotain. Tietenkään herra ei itse nosta persettä penkistä.

Ystävä on vuosia harkinnut eroa enkä käsitä, mikä heitä pitää yhdessä. Sitä heidän yhdessäolemistaan on todella piinaavaa seurata. En jaksa enää kommentoida asiaan mitään, kun kaveri kuitenkin aina jää miehen luo. Tilannetta on jatkunut jo vuosikymmen.

Kauheinta on, kun joskus joudumme matkalle heidän kanssaan. Yritän ottaa vähän siltä kannalta, että reissut ovat terapiaa ystävälleni että pääsee joskus "normaalissa" seurassa johonkin, mutta itse olen melkeinpä loman tarpeessa sen kaiken uskomattoman negatiivisuuden jälkeen lomalta palattuamme. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi