Minäkin kysyn: pukeutuisitko näin ja ikäsi? :)
Neonoranssit pillifarkut, valkoinen t-paita ja vaaleansininen farkkutakki, nudenväriset korkokengät.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 11:57"]
Neonoranssit pillifarkut, valkoinen t-paita ja vaaleansininen farkkutakki, nudenväriset korkokengät.
[/quote]
En. Neonvärejä en tule käyttämään enää ikinä, enkä varmasti ainakaan pillifarkuissa. Nude on ällöttävä väri, enkä osaa kävellä korkkareilla. 38 v.
En tykkää neonväreistä, joten en. Mutta jos farkut olisivat esim. haaleamman persikan väriset, niin sitten voisin, kuulostaa ihan kivalta :)
En pukeutuisi enää. Teininä olisin hyvinkin voinut pukeutua. Ikää 40+
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 12:56"]
Ei, en käytä farkkutakkeja enkä valkoisia teepaitoja. Neonoransseja housuja käyttäisin todella mielelläni, mutta pillifarkuista en tykkää, vaan pitäis olla levenevät lahkeet (mut ei ylhäältä leveät). Sellaisia vaan ei oo kaupoissa tällähetkellä.
[/quote]
No onhan niitä leveälahkeisia! Mitä sä höpiset? Esim. Acnella on.
[/quote]
Siis sellaisia trumpettimallisia, ylhäältä tiukat ja alhaalta levenevät, enemmän kun jotkut perus bootcut -farkut? En oo löytänyt tuon mallisia mistään kaupoista nyt kun oon kattonut. Googlasin nopsaan tuota Acnea, mut ei osunut heti silmiin muutakuin pillifarkkuja niiltäkään. Mutta joo, asun aika pikkupaikkakunnalla, eikä täällä oo mikään huima vaatekauppatarjonta, eli voi olla, että jostain muualta löytyiskin.
Mulle kelpais tosta ainoastaan se valkoinen t-paita (jos sopivan mallinen).
Ikää on 36 vuotta.
En. Farkkutakkia en käyttäisi, neonoranssi ja nude ei sovi minusta yhteen. 24v
Pukeutuisin ja oon 35v. Ihanan raikkaan oloinen asukokonaisuus.
En, värit ei oo hyvät ja farkku takeista en pidä n 23
En pukeutuisi, mutta olisin voinut pukeutua vuonna 1987.
N39
Kyllä mä voisin varmaankin pukeutua. Oranssi on mun lempivärejä ja sopii mulle oikein hyvin. Fakkutakeistakin tykkään, ja valkoinen käy siniseen ja oranssiin. Kengät nyt saa olla minkä väriset vaan. Mutta mä en olekaan mitenkään muotitietoinen. Ikää on 53 vuotta.
Kyllä! Paitsi farkkutakki pois, ei sovi niiden housujen kanssa, tilalle joko musta tai nudenvärinen bleiseri. 21v.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 11:57"]
[/quote]
Voisin pukeutua, 35 v kolmen äiti. Tosin olen trendikkäällä alalla, jossa ei mummouduta 25-vuotiaina.
En. Värit kuulostavat rumilta, paitsi tietty valkoinen teepaidan värinä on neutraali. Farkkutakkia (tummaa) käytän joskus, mutta en minkäänväristen farkkujen kanssa. Koroista pidän, ja pillifarkutkin on kivat jolleivat ole ihan superkireät.
Olen 40 v.
Miksei...tosin noin räikeän värisiä housuja en käytä, mutta esim. petroolin väriset pillit löytyy. Farkkutakin omistan, se on tosi kiva "prätkärotsin" mallinen, korkkareitakin löytyy..enemmän kyllä tykkää kiilakorollisista.
Täytän 38v :)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 12:56"]
Ei, en käytä farkkutakkeja enkä valkoisia teepaitoja. Neonoransseja housuja käyttäisin todella mielelläni, mutta pillifarkuista en tykkää, vaan pitäis olla levenevät lahkeet (mut ei ylhäältä leveät). Sellaisia vaan ei oo kaupoissa tällähetkellä.
[/quote
No onhan niitä leveälahkeisia! Mitä sä höpiset? Esim. Acnella on.
Ja Ap: lle vastaan, etten pitäisi farkkutakkia ( mielestäni farkkutakki ei sovi aikuiselle ).
neonoranssit farkut ok, jos on joku pitkähkö tai pitkä mekko tai t-paita siinä päällä. Nuudet korkkaritkaan eivät sovi kokonaisuuteen, mutta yksinkin muun vaatetukseen kanssa voisin niitä kyllä pitää. Valkoinen t-paita on oikeastaan aina hyvä valinta.