Mihin Tampereella kannattaa jättää auto?
Jos haluaa käydä keskustassa? Missä päin parkkeeraus on edullista, mutta käytännöllistä?
Kommentit (11)
Hämpin parkkiin. Googlella lisätiedot, jos ei muuten sano mitään.
Varjossa kirjoitti:
Ei kannata mennä. Särkänniemi ainakin hyysää köyhiä ja muuta nähtävää siellä ei olekkaan.
Miten hyysäävät köyhiä? Sielläkin näemmä parkkimaksu 15€!
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Ei kannata mennä. Särkänniemi ainakin hyysää köyhiä ja muuta nähtävää siellä ei olekkaan.
Miten hyysäävät köyhiä? Sielläkin näemmä parkkimaksu 15€!
Käytiin Särkänniemessä pariviikkoa sitten. Siellä oli hyväntekeväisyys lipuilla Köyhälistöä. Taatusti niille oli paritkin maksettu
Hieno kaupunki. Jätä auto mihin vaan, niin on tosi huono tuuri jos tulee sakot. Toisin kuin hesassa.
Vierailija kirjoitti:
Hieno kaupunki. Jätä auto mihin vaan, niin on tosi huono tuuri jos tulee sakot. Toisin kuin hesassa.
Niin Helsingissähän inhotaan autoja. Siinä parkkipaikalla minne sen autosi jätät, on kytiksellä omassa autossaan yksityinen pysäköinninvalvoja. Heti kun sinä olet mennyt sinne kauppaasi, tulee hän tsekkaamaan, että olihan varmasti muistettu pysäköintikiekko. Muuten välittömäst sakot, vaikka olisit kaupassa varttitunnin.
Mä olen jo vuosikausia ajanut kilvettömällä autolla. Ei tule parkkisakkoja tai tolppasakkoja. Jos poliisi pysäyttää, niin hansikaslokerosta kilpi tuulilasille. Kerrot että molemmat kiinnityspaikat edessä ja takana on rikki - kuten ovatkin. Mutta tahallaan rikottuina. Sanot, että ne ollaan korjaamassa ensi tiistaina Matilaisen autohuollossa.
Mutta ei tule sakkoja minkään pysäköinnin tai tolpan takia.
ratinan kauppakeskuksessa on eka tunti ratina aplikaation asentaneelle ilmainen
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo vuosikausia ajanut kilvettömällä autolla. Ei tule parkkisakkoja tai tolppasakkoja. Jos poliisi pysäyttää, niin hansikaslokerosta kilpi tuulilasille. Kerrot että molemmat kiinnityspaikat edessä ja takana on rikki - kuten ovatkin. Mutta tahallaan rikottuina. Sanot, että ne ollaan korjaamassa ensi tiistaina Matilaisen autohuollossa.
Mutta ei tule sakkoja minkään pysäköinnin tai tolpan takia.
Niin no mä olen ajanut Tampereen keskustassa nyt kolmatta vuotta ilman kilpiä. Ei tule sakkoja juu, tai siis on pari kertaa tullut, muttei niitä tarvi maksaa. Poliisi ei ole pysäyttänyt yhden yhtä kertaa. Ja siis Tampereen keskustassa kuitenkin ajan.
Heevannan Duon eteen jätät ja kävelet loppumatkan. Varaudu siihen, että autoasi on rikottu ja stereot viety.
Varjossa kirjoitti:
Mitä nähtävää Särkänniemessä on, sehän on tavallinen lasten huvipuisto.
https://www.lily.fi/blogit/punaisen-talon-varjossa/