Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeeko pelimies, joka tottunut saamaan naisen

Vierailija
18.05.2013 |

kuin naisen haasteena mahdottoman kohteen vai siirtyykö seuraavaan? Jos onkin nainen, joka ei saatavissa, ainakaan kovin helposti....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat. Piirittää kunnes antaudut ja odotellessaan kellistää muita.

Vierailija
2/8 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pelimies sitten piirittää? Onko ne superitsevarmoja? Kertokaa te, joilla on kokemusta.

Vierailija
4/8 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/8 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 21:39"]

Odottaa että saa "vaikeamman" naisen ja sitten kiinnostus lopahtaa ja jättää tämän (voi samaan aikaa pyöritellä useampaa naista, joten odottaminen ei haittaa).

[/quote]

Todellakin, jos sulla on jokin sormus, niin se ei näitä estä, vaan kiihottaa lisää. Mitä kielletympi ja sopimattomampi kohde, sitä parempi!!

Vierailija
6/8 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onko niitä sellasia miehiäkin joita sormus kiihottaa?  En ole koskaan törmännyt..[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 21:39"]

Odottaa että saa "vaikeamman" naisen ja sitten kiinnostus lopahtaa ja jättää tämän (voi samaan aikaa pyöritellä useampaa naista, joten odottaminen ei haittaa).

[/quote]

Todellakin, jos sulla on jokin sormus, niin se ei näitä estä, vaan kiihottaa lisää. Mitä kielletympi ja sopimattomampi kohde, sitä parempi!!

[/quote]

Vierailija
7/8 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ei se klisee aina päde. Mun exä oli pelimies ja osin on edelleenkin. Rakasti/rakastaa mua kyllä oikeasti enkä ollu mitenkään vaikea tavoteltava. Tosin olen hirmu äkkipikainen ja kova kiukkuamaan, ehkä innostu näistä piirteistä.

Vierailija
8/8 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset