Kokeeko pelimies, joka tottunut saamaan naisen
kuin naisen haasteena mahdottoman kohteen vai siirtyykö seuraavaan? Jos onkin nainen, joka ei saatavissa, ainakaan kovin helposti....
Kommentit (8)
Miten pelimies sitten piirittää? Onko ne superitsevarmoja? Kertokaa te, joilla on kokemusta.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 21:39"]
Odottaa että saa "vaikeamman" naisen ja sitten kiinnostus lopahtaa ja jättää tämän (voi samaan aikaa pyöritellä useampaa naista, joten odottaminen ei haittaa).
[/quote]
Todellakin, jos sulla on jokin sormus, niin se ei näitä estä, vaan kiihottaa lisää. Mitä kielletympi ja sopimattomampi kohde, sitä parempi!!
Huh, onko niitä sellasia miehiäkin joita sormus kiihottaa? En ole koskaan törmännyt..[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 21:39"]
Odottaa että saa "vaikeamman" naisen ja sitten kiinnostus lopahtaa ja jättää tämän (voi samaan aikaa pyöritellä useampaa naista, joten odottaminen ei haittaa).
[/quote]
Todellakin, jos sulla on jokin sormus, niin se ei näitä estä, vaan kiihottaa lisää. Mitä kielletympi ja sopimattomampi kohde, sitä parempi!!
[/quote]
Jaa-a. Ei se klisee aina päde. Mun exä oli pelimies ja osin on edelleenkin. Rakasti/rakastaa mua kyllä oikeasti enkä ollu mitenkään vaikea tavoteltava. Tosin olen hirmu äkkipikainen ja kova kiukkuamaan, ehkä innostu näistä piirteistä.
Molemmat. Piirittää kunnes antaudut ja odotellessaan kellistää muita.