Montako tuikkukippoa olet saanut lahjaksi elämäsi aikana?
Kommentit (11)
3 tuikkukippoa ja 1 mariskooli. Yksikään ei ole käytössä.
Hirveesti en ole juhlia järkännyt ja joulutkin on vietetty oman perheen kesken... eli pakkolahjojen antamiselta olen tutut koittanut varjella :)
Alle 10, luulisin että 7, voi olla etten muista kaikkia olenko ostanut itse vai saanut lahjaksi.
En todellakaan muista. En säilytä lahjoja, joista en pidä. Yhden sarjan tuikkualustoja pyysin itse äidiltäni, kun ne olivat mielestäni nättejä.
En osaa sanoa tarkkaa lukua mutta noin 65. Päiväkodissa olen ollut töissä 12 vuotta. Joka joulu tulee keskimäärin 3 tuikkukippoa lahjaksi. Keväisin keskimäärin tulee lahjaksi 1.. 12x4 on 48. Yksin näistä kipoista on ollut sellainen, joka on ollut samanlainen, joita olen kerännyt. Lisäksi olen saanut sukulaisilta ja ystäviltä niitä kippoja, joita olen kerännyt noin 10-12 kappaletta. Nykyään on toki tuttava- jasukulaispiri siirtyneet syötäviin lahjoihin, koska tietävät, että näitä tuikkukippoja on jo tarpeeksi. Muutama omilta ja kummilapsilta saamani _itsetehdyt_ kipot ovat ne rakkaimmat. Näitä on 5 kappaletta.
Noin skvantiljoona potenssiin kymmenen.
heitän aina sukulaisten lahjat roskiin avaamattomina, joten en tiedä. kiitän aina lahjasta ja sanon että oli tosi kiva.
Hitto, mä luen koko ajan, että TIUKKAPIPOA!!!
Alle 10, ehkä 6. Mutta suklaarasioita... Niitä on tullut ihan järkyttävästi.
En yhtään. Olen sentään itse ostanut muutaman.