ASE ? Kuka osaisi selvittää tämän..
Kaksi (miespuoliset) "ystävää" ( 28-35 ikäisiä) pyysivät minua metsään kokeilee ammuskelemaan ? kun kysyin mitä varten, vastasi kyseinen henkilö että ihan huvikseen jos haluan kokeilla siis ampua ihan ilmaan. olen 23 v nainen, mutta en käsitä miksi ja mikähän olisi ollut motiivi. Huom en siis suostunut jo pelkkä ajatus on epäilyttävä. Kertokaa mitä heidän mielessä oli ?
Kommentit (13)
Voiko tota selvemmin sanoa. RAISKAUS!
Ilmaan ampuminen on vaarallista, sillä luoti tulee aina jossakin alas!
Sillä voi sitten tappaa jonkun sivullisen, kaukanakin ampumapaikasta.
Tosi idiootteja nuo sinun tuttavasi.
Okey kiitos että jotain vastauksia. Kyllä olen samaa mieltä, mutta mietityttää oliskohan ollut että ne ois ampunu mua tai jos siin aseessa ois halunneet mun sormenjälkiä sitten ois tehneet sillä asella jotain jälkeen. ei raiskaus ollu motiivina koska ne olis voineet tehdä sen aikoja sit. Välillä olen nähnyt näitä kyseisiä tyyppejä en enää uskalla. Kaikki mitä tekevätkin on pimeitä siis tarkoitan kuten haluavat että otan heidän erittäin kalliin auton oman nimeeni ??? Ihmetyttää miksi mitä yrittävät ? Siis auto ei olisi edes minun käytössäni ? en ole suostunut siihenkään. Vastauksia kiitos
Kysymyrmerkin jälkeen ei tule välilyöntiä.
Pysy mahdollisimman kaukana niistä tyypeistä. Jos tulee joskus tunne, ettei kaikki ole hyvin, silloin kannattaa uskoa omia vaistojaan!!!
No en tiedä mitä juonivat, mutta sanomattakin lienee selvää ettei kannata olla tuollaisten kanssa tekemisissä.
Jos joku aktiivinen metsästäjä olisi kyseessä, niin ymmärtäisin että haluaa esitellä harrastustaan ystävälleen. Mutta nyt ei ole metsästysaika, ja ei todellakaan ole normaalia/hyväksyttävää ammuskella metsässä ilmana huvin vuoksi...! On olemassa ampumaratoja ym. jos harrastusmielessä ampuminen kiinnostaa.
Ja noissa "omiin nimiin" ottamisissa ei ole yhtään mitään järkeä. saatat myös joutua maksumieheksi, esim. autovero ym. maksut. Ota järki käteen ja juokse lujaa ja kaus noista tyypeistä.
Okey kiitos, mutta en ymmärrä vieläkään mitä ne haluaa minusta?
kyllä välttelen heitä ja jotenkin olen surullinen että en tiedä mitä yrittävät ja varmaan ajattelevat että olen helppo uhri.
Liikennevakuutus on pakollinen ajoneuvovakuutus kaikille liikenteessä käytettäville ajoneuvoille. Liikennevakuutuksesta korvataan onnettomuustilanteessa aiheutuneet henkilövahingot sekä syyttömän osapuolen omaisuusvahingot.
Saisit tuon sitten maksettavaksi.
Ehkä ne ajattelee, että saisit sen niinkuin kaupan päälle?
Tai jos lupaavat maksaa, syy voi olla se, että niillä on jo niin monra kolaria, että vakuutus olis tosi kallis niille ja sulle halvempi?
Olisko auto rahanpesussa käytetty?
Rahanpesu määritellään Suomen rikoslain 32 luvun 6 §:ssä toiminnaksi, jossa joku ottaa vastaan, käyttää, muuntaa, luovuttaa, siirtää tai välittää rikoksella hankittua omaisuutta peittääkseen tai häivyttääkseen hyödyn tai omaisuuden laittoman alkuperän. Euroopan yhteisön neuvoston rahanpesudirektiivi (91/308/ETY) sisältää vastaavan säännöksen.
Hei joo noissa on kyllä perää. Fiksuja ihmisiä täällä :) onko lisää vastauksia? Mulle tulee vähä jo mieleen kriminaaleja tosta.
kyllä auton nimen siirrosta olisi ollut ideana maksaa alle 300 euron palkkio.
Kyse ei ole nyt rahasta vaan nuo yritykset hämmentää. Asiaa piilee muitakin hämäriä juttuja mutta en viitti tässä enempää ....
Onneksinen lähtenyt tuohon leikkiin :o
Niin noh