Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin just että oon naispuolinen versio Leonardo DiCapriosta

Vierailija
13.07.2020 |

Ollaan niin samannäköiset, että voisin olla sen sisko. Miksei kukaan rakastu muhun yhtä hulluna? Missä on kaikki ihailijat? Tai edes leffaura?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sulle kiltti mies?

Vierailija
2/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähes identtinen nuoren Johnny Deppin kanssa, mitä nyt on siniset silmät ja vähemmän viiksiä. Miehiä saa aina hätistellä ympäriltä. Eli Johnny Depp on enemmän miesten mieleen kuin Leonardo DiCaprio?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ja miehet viehättyvät eri piirteistä.

Tosin eikö DiCaprio tullut kuuluisaksi roolisuorituksistaan, eikä niinkään ulkonäön takia?

Vierailija
4/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ja miehet viehättyvät eri piirteistä.

Tosin eikö DiCaprio tullut kuuluisaksi roolisuorituksistaan, eikä niinkään ulkonäön takia?

Muna ja kana; sai ne roolit ulkonäkönsä takia.

Vierailija
5/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin joskus leikkiä roolileikkiä. Sinä olisit naispuolinen turkismetsästäjä, minä olisin uroskarhu. Hellästi taklaisin sinut metsässä maahan. Hellästi purisin sinua kaulaan, niskaan ja rintakehään. Syviä naarmuja raapisin selkääsi leikatuilla kynsillä. Hieman nylkyttäisin sinua metsäistä maata vasten. Olit nuori nainen hunningolla.

Vierailija
6/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinäkin kaapissa oleva homoseksuaali, joka deittailee puolta nuorempia malleja kulisseja pystyssä pitääkseen?

Vierailija
7/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta miehen näköinen nainen on iso turn off. Jos paniessa tulee caprio mieleen niin yöks.

T.heteromies

Vierailija
8/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolimalja kirjoitti:

Voitaisiin joskus leikkiä roolileikkiä. Sinä olisit naispuolinen turkismetsästäjä, minä olisin uroskarhu. Hellästi taklaisin sinut metsässä maahan. Hellästi purisin sinua kaulaan, niskaan ja rintakehään. Syviä naarmuja raapisin selkääsi leikatuilla kynsillä. Hieman nylkyttäisin sinua metsäistä maata vasten. Olit nuori nainen hunningolla.

Haha..

Vierailija
9/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi.. en oo koskaan pitäny sitä komeana, en missää nimessä haluis olla sen naisversio:S

Vierailija
10/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "naispuolinen versio"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi