Onko sopiva paksuus?
Peniskeni on paksuudeltaan n. 4-4.5 senttiä. Riippuu mistä mittaa. Lähempänä 4 senttiä, juuresta suurin mitta. Onko tämä sopiva penis? Onko suuri vai pieni? Isompi kuin keskiarvoisesti? Ympärys taisi olla keskikohdasta n. 12cm ja päälle. Juuresta reilusti enempi.
Kommentit (6)
Laittakaa vaan mielipiteitä kiitos. Olen lukenut että vähintään keskiverto tai vähän yli olisi, mutta epäusko vähän valtaa. Pituutta on 16-17 häapyluusta mitattuna riippuen kiihotutilasta.
Tuohan on reilusti keskikokoa suurempi.
Voitko nyt vaan tunkea sen vibraattorin rektaaliisi ja hävitä palstalta. Eihän näitä pakko ole lukea mutta en ymmärrä miten joku jaksaa postata samaa juttua monta kertaa päivässä.
Kokosi on juuri oikea jollekkin naiselle. Toiselle taas liian liian iso ja jollekkin liian pieni. :)
Olen saanut montaa eri kokoista, muostoista ja paksuista... Pituudellla ei ole oikeasti väliä.. vaan miten ne alapääät sopii toisiiinsa... Voin sanoa että miehelläni on pienemmästä päästä kikkeli kuin muilla aikaisemmilla seksikumppaneillani(niitä on ollut MONTA), ja olen tullut sängyssä ainoastaan nykyisen mieheni kanssa.. Mieheni aina valittaa että kun hänellä on niin pien.. Sillä ei väliä minulle, sillä se saa mut taivaisiin...
On se vähän ohut emätinorgasmiin, mutta jos naisella ei ole g-pistettä, niin kaikki ok.