Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nakuna yllätetty

Vierailija
17.03.2011 |

Oletteko tulleet yllätetyksi, vieraan taholta ollessanne alasti tai lähes alasti? Miten tilanne eteni?

Muistaakseni pari kertaa on anoppi, tullut saunan pukuhuoneeseen vahingossa, kun olen ollut pukemassa tai riisumassa. Näissä tilanne on edennyt anopin perääntymiseen ja pieneen myhäilyyn ja "tärkeän" asian kertomiseen oven takaa. Anoppi itse taitaa välillä innostua hieman esittelemään paikkojaan ja riisuutumaan esim. juuri oven raossa omassa huoneessaan. Fantasioissa "törmäämme", kyläilemässä olevan, hyvä vartaloisen naisen kanssa pesuhuoneessa ihan vahingossa ilman rihmankiertämää :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yllätetyksi" yläosattomissa muistaakseni HenkkaMaukan pukukopissa, kun olin sovittamassa rintaliivejä. Ärsyttävä juttu, yllättäjät olivat kaksi itseäni nuorempaa naista (ehkä parikymppisiä), jotka häkeltyivät tilanteesta ja läimäsivät oven äkkiä kiinni ja alkoivat hillittömästi kikattaa ja livistivät tiehensä.

Mulle ihan sama, mutta itse olisin kyllä pyytänyt anteeksi vastaavassa tilanteessa. Ja tapanani on vilkaista pukukopin alaosaa, näkyykö oven alta jalkapari: jos näkyy (=koppi on varattu) en yritä änkeä sisälle.

Tää stoori ei tosin tainnut täyttää seksifantasian kriteerejä, mitä ap ehkä ajoi takaa...

Vierailija
2/10 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja se kertoo siitä, että ei me mitään vapaamielisiä olla, vaan päinvastoin, melkeinpä vainoharhaisesti lukitsemme ovia ja vahdimme omia tontteja ja rajojamme. Sama toistuu, sitten tällä intiimimmälläkin puolella, jota ei tietenkään voi moittia, mutta se vain ehkä kertoo meistä jotain. "Alastomuus on suomalaisille luonnollista" -me hoetaan yhteen ääneen, samaan aikaan kun suunnilleen pelätään naapuriamme. Tai ainakaan sen omenapuun oksat ei todellakaan tuu meidän tontille. KYllä. Juntteja me ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi tuli tuli saunaa eikä tienny?et olin siellä vaimoni oli kursseilla oulussa.appi ukko kuollu 6.v sitte,kai arvaa mitä tapahtuu anoppini ei ole mitekään rusahtanu nuorekas 59.v niinhän siinä kävi yhdyntään se johti.olen omituinen en voi salata vaimoltani,kerroin,hän sanoi tiesin äidistäni,saat anteeksi,äitinikin sai nauttia edes vähän? onko normaalia?

Vierailija
4/10 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit reilu niin mäkin olisin toiminut!!!!

Vierailija
5/10 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olleennsa lastensa kanssa omakotitalonsa pihalla ja lähteneensä käymään sisällä wc:ssa. Hänellä oli ilmeisesti aikomus käydä vain nopeasti asialla, joten jätti wc:n oven levälleen. Ovi on suoraan ulko-ovea vastapäätä. No tietenkin juuri hänen pöntöllä istuessaan tuli joku remonttitarvikkeiden tuoja ovesta sisään.. Jatkosta kuulin sellaisen version, että mies perääntyi ja keskustelua jatkettiin ulkona... No niinpä tietenkin..

Vierailija
6/10 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi tuli tuli saunaa eikä tienny?et olin siellä vaimoni oli kursseilla oulussa.appi ukko kuollu 6.v sitte,kai arvaa mitä tapahtuu anoppini ei ole mitekään rusahtanu nuorekas 59.v niinhän siinä kävi yhdyntään se johti.olen omituinen en voi salata vaimoltani,kerroin,hän sanoi tiesin äidistäni,saat anteeksi,äitinikin sai nauttia edes vähän? onko normaalia?

En vois ikinä kuvitella omaa miestäni nussimassa äitiäni. Saati itseäni appiukkoni patjana, yäk! Kyllä on jotain päänupissa pielessä, jos tollanen toiminta on ok.

Mulle anoppi ja appi on melkeen ku omat vanhemmat (samoin mun vanhemmat miehelleni). Enhän mä nyt omaa isäänikään naisi, hyi helvata sentään!!!

Vierailija
7/10 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioitteko naiset, että tulisitte yllätetyiksi alasti? Esim. kotona, että nyt kun tulisi tuosta ovesta sellainen mies, niin saisi reikää.

Vierailija
8/10 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyylkai.. :)

Vierailija
9/10 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätin naapurin rouvan yläosattomissa heidän pihalta. säikähti mutta kerkesin nähdä isot tissit.

10/10 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko varsinaisesti kutsua yllättämiseksi, mutta muutamalla uimahallilla ja kuntosalilla on käynyt naissiivoojia miesten pukuhuoneessa. Työtään tekevät ja ymmärrän, ettei välttämättä niin kiinnosta alastomia miehiä katsella, mutta varsinkin kun on ollut pukuhuoneessa yksin tai juuri suihkusta tulossa, niin on vähän kiusallinen tilanne kun on itse alasti ja joku pesee lattioita ihan vieressä. Varsinkin kun sitä ei yleensä täysin katseilta säästy. Onhan se myönnettävä, että joskus on ollut ihan kiihottavaakin. Olisi vaikea kyllä kuvitella vastaavaa tilannetta toisinpäin, eli miestä siivoamaan naisten pukkaria alastomien naisten keskellä.

shobo@suomi24.fi