Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen, että meillä on vaihdokas

Vierailija
18.05.2013 |

Mulla oli ennen ihana lapsi, mutta nyt tilalle on tullut hirviö. Päivät täyttyy itkusta ja kiukkuamisesta sekä yrityksistä välttää itku ja kiukku. Tänään lapsi heräsi viideltä raivokohtaukseen, joka kesti 20 min. Antakaa entinen lapseni takaisin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyyttä. Nuo puuskat ovat kausiluontoisia, menevät aikanaan ohi. Pysy itse johdonmukaisena, pidä kiinni samoista rajoista ja rakkaudesta vaikka lapsi raivoaakin.

Vierailija
2/5 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin sanottui kuin tehty.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 09:06"]

[/quote]

Usko pois, tiedän kyllä omasta kokemuksesta mitä se on. Mutta myös sen, että uhmaiät eivät ole ikuisia. Pure hammasta ja pura paineet vaikka käsipainojen nosteluun. 

Nro 2, kaksi tenavaa ja tiukempi hauis kuin miehellä :)

Vierailija
4/5 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 09:06"]

[/quote]

Usko pois, tiedän kyllä omasta kokemuksesta mitä se on. Mutta myös sen, että uhmaiät eivät ole ikuisia. Pure hammasta ja pura paineet vaikka käsipainojen nosteluun. 

Nro 2, kaksi tenavaa ja tiukempi hauis kuin miehellä :)

[/quote]

Ihana :)

Vierailija
5/5 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota välillä omaa aikaa ja käy ystävien kanssa lasillisella, leffassa tai jotain. Tai mene toiseen huoneeseen rauhoittumaan hetkeksi. Meille muutti ihanan, hyvinkäyttäytyvän lapsemme tilalle antikristus, ja välillä on pakko mennä suljetun oven taakse toiseen huoneeseen ja kiroilla kuiskaten niin rumasti kuin vain ikinä pystyy. En normaalisti kiroile ikinä, mutta kun saa vähän aikaa hokea "voi helvetti perse jumalauta tota lasta. voihan jeesus paska vittu, nyt meinaa mennä hermot" saa oman itsensä takaisin ja voi mennä taas lapsen luo esittämään rauhallista ja johdonmukaista aikuista.

Kaikki mikä toimii, eikä vahingoita lasta, on sallittua :) Tsemppiä!