Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa jos ei tule toista korona aaltoa ja kaikki palaa ennalleen

Vierailija
13.07.2020 |

Olen viihtynyt oikein hyvin 4kk omissa oloissani. Laitan kaiken toivoni Ruotsalaisiin, Usalaisiin, Intialaisiin ja Brasseihin, että ne ylläpitävät tautia, jolloin se leviää muuallekin uudelleen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole mitään velvoitteita, kuten työt tms? Tai kavereita? Mt-ongelmia?

Vastaa rehellisesti.

Vierailija
2/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi ruveta työttömäksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toivot tuhansien ihmisten saavan tuon pa skataudin siksi että sinulla olisi mukavaa? Hyi helv miten itsekästä.

Vierailija
4/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole mitään velvoitteita, kuten työt tms? Tai kavereita? Mt-ongelmia?

Vastaa rehellisesti.

Ohis...aika monelle etätyömahdollisuus on ollut erittäin hyvä asia. Moni toivoo, että etätyöt jatkuisivat syksylläkin. Kuitenkin monissa työpaikoissa ne eivät jatku, ellei hallitus jatka etätyösuositusta. 

Vierailija
5/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo maat kirjoitetaan pienellä kun kirjoitat ne tuossa muodossa. Koronan aikana voisit siis opiskella oikeinkirjoitusta, niin aikasi ei menisi hukkaan.

Vierailija
6/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronasta tulee loputon vaiva, koska 5G-tukiasemat ovat koronalinkoja.

Vierailija
7/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee se, huoli pois. Kapitalismi kaatuu.

Vierailija
8/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo, että ihmiset sairastaa ja kuolee, mutta salaa toivon ap:n tavoin, että koronaeristys jatkuisi syksyllä. On ollut ihanaa, kun saa olla vaan kotona ja tehdä työt etänä. Ekaa kertaa aikuisiällä tunnen oloni stressittömäksi.

Vierailija
9/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toivo, että ihmiset sairastaa ja kuolee, mutta salaa toivon ap:n tavoin, että koronaeristys jatkuisi syksyllä. On ollut ihanaa, kun saa olla vaan kotona ja tehdä työt etänä. Ekaa kertaa aikuisiällä tunnen oloni stressittömäksi.

Sama homma. Olen nauttinut siitä, että kaikki turha eestaas säntäily töiden ja opiskelujen takia on loppunut. Siihen tuhrautuu älyttömästi aikaa!

Vierailija
10/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä "normaaliin" palata. Etätyöt ovat nyt tulleet jäädäkseen. Toisaalta uskon, että nyt jos jatkossa ihmisillä on syysflunssa, niin silloin oikeasti jäädään kotiin. Ei tarvitse tulla työpaikalle esittämään urheaa. Työpaikoille varmasti palataan, mutta ketään ei katsota pahalla silmällä, jos tekee kolme päivää viikossa etänä. Hommat tulee kuitenkin hoidettua ihan samalla tavalla.

Vierailija
11/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähi- ja ystäväpiirissä on nyt korona-aikana ilmennyt useampi loppuunpalaminen, uupuminen tai burn-out. Onko muut huomannut samaa?

Vierailija
12/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo maat kirjoitetaan pienellä kun kirjoitat ne tuossa muodossa. Koronan aikana voisit siis opiskella oikeinkirjoitusta, niin aikasi ei menisi hukkaan.

Eivät ole maita vaan kansalaisten nimityksiä. Mutta toki pienellä, koska eivät ole erisnimiä.

Vierailija
13/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, en halua palata normaaliin. Eristys ja etätyö ovat parhaita ikinä.

Vierailija
14/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Elättelin jo pitkään toiveita sadoistatuhansista kuolemista Suomessa, mutta voi perä korona hiipuu. Laitetaan kaikki kädet ja jalat ristiin jos vaikka tulisi uusi pöpö äkkiä.

Vierailija
15/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vielä, että olen eristysaikana saanut tosi paljon aikaiseksi. Työt tulee tehtyä tehokkaammin ja samoin kotityöt, olen tehnyt remonttiakin ja hoitanut pihaa. En ole tajunnutkaan paljonko voimia ja energiaa ja aikaa vienyt se säntäily työpaikalle ja harrastuksiin, norkoilu toimistolla yms.

Vierailija
16/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lähi- ja ystäväpiirissä on nyt korona-aikana ilmennyt useampi loppuunpalaminen, uupuminen tai burn-out. Onko muut huomannut samaa?

Meidän työpaikalla on ainakin ihan tilastollisesti poissaolot ja uupumustapaukset vähentyneet merkittävästi korona-aikana.

Vierailija
17/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoletta, kyllä tulee. Meilläkin riittää idiootteja jotka pitävät matkustelullaan ja muulla riskikäyttäytymisellään koronan hengissä, eikä sitä tarvitse tuoda Ruotsista. Kesällä virukset eivät oikein pärjää, mutta vuodenvaihteeseen mennessä olemme jo pajon pahemmassa tilanteessa kuin keväällä.

Vierailija
18/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se tulee, no worries.

Itse asun maassa, jossa on nyt kolmas ja toistaiseksi pahin aalto menossa. Eivät muut maat pysty samalta välttymään.

Suomen ”karanteeni” on vertaansa vailla ja suomalaiset matkustelevat jo nyt siihen tahtiin että luvut lähtevät pian lentoon.

Vierailija
19/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä on lepsuiltu ja syksyllä karsitaan Väkeä kilometritehtaalle

Vierailija
20/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas koolla nämä etätyön tekijät, jotka uskovat, että pelkkä mahdollisuus tehdä etätöitä takaa sen, että palkka juoksee, vaikka maailma ympärillä luhistuisi. Ai niin, mutta hehän tekevätkin niin äärimmäisen kriittistä asiantuntijatyötä, että viimeinen palkka kilahtaa tilille siinä vaiheessa, kun maailmanloppu on jo tullut...

Itse todella toivon, että tämä vouhotus loppuu ja palataan normaaliin, ja myös valtaosin sinne työpaikoille, ennen kuin talous romahtaa täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan