Ahdistaa jos ei tule toista korona aaltoa ja kaikki palaa ennalleen
Olen viihtynyt oikein hyvin 4kk omissa oloissani. Laitan kaiken toivoni Ruotsalaisiin, Usalaisiin, Intialaisiin ja Brasseihin, että ne ylläpitävät tautia, jolloin se leviää muuallekin uudelleen.
Kommentit (24)
Siis toivot tuhansien ihmisten saavan tuon pa skataudin siksi että sinulla olisi mukavaa? Hyi helv miten itsekästä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole mitään velvoitteita, kuten työt tms? Tai kavereita? Mt-ongelmia?
Vastaa rehellisesti.
Ohis...aika monelle etätyömahdollisuus on ollut erittäin hyvä asia. Moni toivoo, että etätyöt jatkuisivat syksylläkin. Kuitenkin monissa työpaikoissa ne eivät jatku, ellei hallitus jatka etätyösuositusta.
Nuo maat kirjoitetaan pienellä kun kirjoitat ne tuossa muodossa. Koronan aikana voisit siis opiskella oikeinkirjoitusta, niin aikasi ei menisi hukkaan.
Koronasta tulee loputon vaiva, koska 5G-tukiasemat ovat koronalinkoja.
Tulee se, huoli pois. Kapitalismi kaatuu.
En toivo, että ihmiset sairastaa ja kuolee, mutta salaa toivon ap:n tavoin, että koronaeristys jatkuisi syksyllä. On ollut ihanaa, kun saa olla vaan kotona ja tehdä työt etänä. Ekaa kertaa aikuisiällä tunnen oloni stressittömäksi.
Vierailija kirjoitti:
En toivo, että ihmiset sairastaa ja kuolee, mutta salaa toivon ap:n tavoin, että koronaeristys jatkuisi syksyllä. On ollut ihanaa, kun saa olla vaan kotona ja tehdä työt etänä. Ekaa kertaa aikuisiällä tunnen oloni stressittömäksi.
Sama homma. Olen nauttinut siitä, että kaikki turha eestaas säntäily töiden ja opiskelujen takia on loppunut. Siihen tuhrautuu älyttömästi aikaa!
Ei tässä "normaaliin" palata. Etätyöt ovat nyt tulleet jäädäkseen. Toisaalta uskon, että nyt jos jatkossa ihmisillä on syysflunssa, niin silloin oikeasti jäädään kotiin. Ei tarvitse tulla työpaikalle esittämään urheaa. Työpaikoille varmasti palataan, mutta ketään ei katsota pahalla silmällä, jos tekee kolme päivää viikossa etänä. Hommat tulee kuitenkin hoidettua ihan samalla tavalla.
Mun lähi- ja ystäväpiirissä on nyt korona-aikana ilmennyt useampi loppuunpalaminen, uupuminen tai burn-out. Onko muut huomannut samaa?
Vierailija kirjoitti:
Nuo maat kirjoitetaan pienellä kun kirjoitat ne tuossa muodossa. Koronan aikana voisit siis opiskella oikeinkirjoitusta, niin aikasi ei menisi hukkaan.
Eivät ole maita vaan kansalaisten nimityksiä. Mutta toki pienellä, koska eivät ole erisnimiä.
Sama, en halua palata normaaliin. Eristys ja etätyö ovat parhaita ikinä.
Sama täällä! Elättelin jo pitkään toiveita sadoistatuhansista kuolemista Suomessa, mutta voi perä korona hiipuu. Laitetaan kaikki kädet ja jalat ristiin jos vaikka tulisi uusi pöpö äkkiä.
Tuntuu vielä, että olen eristysaikana saanut tosi paljon aikaiseksi. Työt tulee tehtyä tehokkaammin ja samoin kotityöt, olen tehnyt remonttiakin ja hoitanut pihaa. En ole tajunnutkaan paljonko voimia ja energiaa ja aikaa vienyt se säntäily työpaikalle ja harrastuksiin, norkoilu toimistolla yms.
Vierailija kirjoitti:
Mun lähi- ja ystäväpiirissä on nyt korona-aikana ilmennyt useampi loppuunpalaminen, uupuminen tai burn-out. Onko muut huomannut samaa?
Meidän työpaikalla on ainakin ihan tilastollisesti poissaolot ja uupumustapaukset vähentyneet merkittävästi korona-aikana.
Ole huoletta, kyllä tulee. Meilläkin riittää idiootteja jotka pitävät matkustelullaan ja muulla riskikäyttäytymisellään koronan hengissä, eikä sitä tarvitse tuoda Ruotsista. Kesällä virukset eivät oikein pärjää, mutta vuodenvaihteeseen mennessä olemme jo pajon pahemmassa tilanteessa kuin keväällä.
Sieltä se tulee, no worries.
Itse asun maassa, jossa on nyt kolmas ja toistaiseksi pahin aalto menossa. Eivät muut maat pysty samalta välttymään.
Suomen ”karanteeni” on vertaansa vailla ja suomalaiset matkustelevat jo nyt siihen tahtiin että luvut lähtevät pian lentoon.
Etätöissä on lepsuiltu ja syksyllä karsitaan Väkeä kilometritehtaalle
Täällä on taas koolla nämä etätyön tekijät, jotka uskovat, että pelkkä mahdollisuus tehdä etätöitä takaa sen, että palkka juoksee, vaikka maailma ympärillä luhistuisi. Ai niin, mutta hehän tekevätkin niin äärimmäisen kriittistä asiantuntijatyötä, että viimeinen palkka kilahtaa tilille siinä vaiheessa, kun maailmanloppu on jo tullut...
Itse todella toivon, että tämä vouhotus loppuu ja palataan normaaliin, ja myös valtaosin sinne työpaikoille, ennen kuin talous romahtaa täysin.
Eikö sinulla ole mitään velvoitteita, kuten työt tms? Tai kavereita? Mt-ongelmia?
Vastaa rehellisesti.