En alennu ikinä ostamaan itselleni krokseja.
Ääh.Kävinpä laivalla ja tuli siististi pukeutunut herrasmies vastaan uusine farkkuineen ja silitettyine paitoineen,mutta hemmetin vihreät kroksit jalassa.
Kauppakeskuksessa käveli kaunis neitonen, jonkun kahvilan työntekijä tauollansa kauniissa meikissä,essu ja tukka kauniisti laitettu...mut sitten ne kroksit.
Ääh...ostin kyllä pojalleni pihakengiksi,mutta itselleni ei ei ei eikä miehelleni.Mökillä joo saa olla poissa kenenkään silmistä kroksit jalassa,kunhan kukaan ei näe ( siis muilla,ei mulla)
Mitä vaatepartta sinä inhoat yli kaiken,joka on "muotia"?
Kommentit (19)
Lippalakkeja kellä tahansa, sellainen normaali lippalakki siis. Joillekkin sopii ihan ok sellainen missä on tavallista lyhyempi lippa mutta normaalilippaiset ei kyllä yhtään kellekkään.
mä voin ostaa sulle ap kroksit jos et itse kehtaa
Opettele kirjottaan crocsit ja jos joku luulee että ne on muotia, niin aika pahasti on kelkasta pudonnu. Ei niitä tyylikkyyden takia kai pidetä vaan ovat helpot jalkaan tökättävät ja helppo pestä koneessa... mutta ymmärrän kyllä pointtisi.
Ei sun tarvikkaan,koska sen merkkisiä ei ole.
En luovu Crocbandeistani vaikka mikä olisi. Mitä mä laittaisin jalkaani mökillä ja pihatöissä jos en niitä? No, okei, kumiteräsaappaat (ilman varsia) mutta tuskin ne ap:n silmään sopisivat sen kummemmin.
Crocsit on rumimmat kengät mitä tiedän... perkeleen anoppi osti meidän kolmeveelle omat. :D mun jalkoihin ei semmosia saa.
Mä en vihaa, mutta välttelen kaikkea muotijuttuja ja yleensä rumia asioita, kuten juurikin crocseja, reinoja, uggeja.. onhan näitä.
Ei saa minunkaan jalkaan. Ikinä. *puistatuksia*
Kumisaappaita sen sijaan käytän ihan mielelläni puutarhatöissä sekä sateella. Ovat käytännölliset jä nätit jalassa :)
Joo. Mun jalkaan ei tule krokseja, eikä mitään "läpsykenkiä". Samaten mun päällä ei ikinä nähdä shortseja, capreja, legginsejä, lippistä eikä liian tiukkoja vaatteita, joiden alta tursuaa läski vähääkään. Muut saa mun puolesta käyttää mitä tahtovat, mutta oman pukeutumisen suhteen nää prinsiipit ovat voimassa.
Aidot Crocsit on ihan hiton hyvät kengät jalassa!
Mä voisin sitä paitsi sipsuttaa sua vastaan mun työkengissä, korkkari-Crocseissa, etkä ikinä arvaisi mitä mulla on jalassa!
Aivan totta 12: Crocs-merkillä on myös muita kenkiä, kuin niitä reikäisiä hirvityksiä. Oma viestini viittasi näihin reikätohveleihin. -11
Ei kannatakaan alentua ostamaan mitään crocseja. Osta mieluummin Wörishoferit. Näytät 70-luvun mummolta, mutta ovat ah niin mukavat jalassa.
Mulle Crocsit on maailman parhaat piha- ja kusiluistinkengät. Meillä on pannuhuone, sauna ja pesukone eri rakennuksessa, joten tuota väliä tulee kuljettua.
Mä hain eilen vitosen kroksit. Sen parempia puutarhakenkiä ei olekaan.
Tässäkin pätee se missä ja miten pukeutuu. Tottakai tilanteen mukaan. Crocsit on aivan mielettömän hyvät jalassa. Itse käytän lähinnä kotona kun talsin okt:n pihassa.
Uimarannalle ovat kans huiput. Joskus olen käynyt niillä myös lähikaupassa.
En tietenkään lähtis niillä kauppakeskukseen, en myöskään lenkkareilla.
Jos illalla lähdetään viettämään iltaa syöden ja juoden niin tottakai pukeudun siististi tilanteen mukaan kenkiä myöten.
Mutta siis crocsit on aivan huput kotipihalla liikkumiseen :)
Crocsit on aivan huiput kotipihalla kävelemiseen.. En todellakaan laittais mihinkään laivalle/ kauppakeskukseen.
Olis hauska tietää onko aidoissa tosiaan eroa noihin parin euron kopioihin? Hiostavatko vähemmän?
Ei mitään eroa, halvat on kovemmat, mutta ei se käytössä tunnu.
En inhoa mitään vaatetta. Mulle on ihan sama mitä muilla on päällä. Elämässä on yleensäkään en inhoa mitään. Inhoaminen on niin kuluttavaa.