Menetkö työvoimatoimistoon lapsen kanssa, niin työkkärin
setä tai täti ei viitsi olla vittumainen ja arvostella sua lapsen kuullen ??
Kommentit (10)
En ymmärtänyt kysymystä. Totta kai menen kotihoidossa olevien lapsien kanssa työkkäriin, eihän niillä ole hoitopaikkaa johon heidät voisin viedä.
Vittuillaanko ap sulle useinkin? Jos näin, niin kannattaa miettiä, miksi.
On joskus ollut lapset mukana jos on ollut pakko, ei ole koskaan tullut mieleen että mulle siellä vittuiltaisiin tai arvostelataisiin, oli lapset mukana tai ei. Jos mulle siellä alettaisiin jotenkin ikävästi puhua, niin tekisin kyllä kirjallisen valituksen ko. henkilön esimiehelle.
Miksi menet työkkäriin? Meillä työkkäristä soitetaan, kun on ilmoittauduttu, annetaan tapaamisaika ja sen jälkeen riittää yksi ainoa käynti!
Työkkärissä ei käydä, sieltä otetaan yhteyttä ja kerrotaan, mitä pitää seuraavaksi tehdä. Lapset voit ottaa mukaan, jos oletat, että niistä on jotain hyötyä...
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 20:59"]
En ymmärtänyt kysymystä. Totta kai menen kotihoidossa olevien lapsien kanssa työkkäriin, eihän niillä ole hoitopaikkaa johon heidät voisin viedä.
Vittuillaanko ap sulle useinkin? Jos näin, niin kannattaa miettiä, miksi.
[/quote]
Tämä tyyppi ottaa ilmeisesti lapset kainaloon työhaastatteluihinkin :) No eipä ihme, että siellä työkkärissä asioinnista kertyy kokemusta..
Ap. Olen työvoimatoimistossa töissä. En sellainen joka ottaa asiakkaita, mut huomannut vaan, et se isokin muksu kulkee monella mukana. Tuo vaan nihkeän kuvan työttömästä. Nämä on hyvin yleinen puheenaihe kahvihuoneessa.
Kyllä mä ainakin olen siellä joutunut käymään useita kertoja ja semmoiset jonot siellä aina, että en liene ainut. Aina eri virkailijalla ja jokainen on neuvonut väärin. Ainoastaan puhelinpalvelusta olen saanut oikeasti hyvää ja asiallista palvelua ja neuvoja, mutta eivät valitettavasti voi siellä ratkoa asioita, neuvoa vain.
Lapset eivät ole mukana, ovat koulussa.
En ole mennyt, vaan lapset ovat olleet silloin päiväkodissa (niin kuin silloinkin, kun käyn työhaastatteluissa, psykologisissa testauksissa tms.). Ja kyllä, erittäin hyvällä omallatunnolla pidämme heillä päivähoitopaikat. Minä nimittäin haluan ihan oikeasti tehdä töitä, eli olen valmis tekemään ja olen tehnytkin esim. muutaman päivän sairaslomasijaisuuksia. Ja veikkaanpa, että pidemmän päälle työllistyn paremmin kuin nämä, joille tuntuu olevan kunnia-asia, että varmasti lapset ovat joka sekunnin kotona.
Olen ottanut lapsen mukaan aikana ennen palstapaheksuntaa. Nyt palstalta on selvinnyt, ettei niin saa tehdä. Ei minulla aikanaan ollut paikaa, minne olisin sen kolmivuotiaan lykännyt.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 21:03"]
Ap. Olen työvoimatoimistossa töissä. En sellainen joka ottaa asiakkaita, mut huomannut vaan, et se isokin muksu kulkee monella mukana. Tuo vaan nihkeän kuvan työttömästä. Nämä on hyvin yleinen puheenaihe kahvihuoneessa.
[/quote]
Mitä nihkeää siinä on että ottaa muksun mukaan työkkäriin? Kyllä mulla on muksut kulkeneet mukana verotoimistosta, vakuutusyhtiöissä, työpaikSullakin ovat pistäytyneet. Ei se anna muuta kuvaa kuin että minulla on elämä.
En ole mennyt, ei ole ollut mitään syytä pelätä henkilökuntaa siellä. Ehkä kannattaisi katsoa peiliin, jos on..