Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttuni (mies) on alkanut muistuttaa Tauskia elintavoiltaan, ajattelin huomauttaa asiasta

Vierailija
12.07.2020 |

Ei näy itse tajuavan enää miten idiootti on.
En olisi nuorena uskonut, millanen casanova ja ikuisen nuoruuden tavoittelija hänestä tulee. Nyt on lapsia jo kolmen naisen kanssa, mutta taas on näemmä eronnut hyvästä naisesta, jonka kanssa hänellä kaksi nuotinta lastaan. Tämäkin nainen on tätä tuttuani huomattavasti nuorempi, kuten tuntuu kaikki olevan jonka kanssa suhteen alottaa, mies on nyt ihan justiinsa kohta 50v.
Kaikkein naurettavinta on, että nyt on erään kolmekymppisen kanssa sitten ilmeisesti viettänyt jonkun yöromanssin, ja heti oli tällä tutullani vaihtunut parisuhdestatus facessa kuulemma (kuulin yhteiseltä kaverilta ja menin katsomaan)"on parisuhteessa tämän ja tämän kanssa"..

En ymmärrä miten voi olla niin helvetin lapsellinen toi mies, vaikkei vaikuta tyhmältä. Nuorena osasi olla jopa sinkku ja asui yksin, sen jälkeen kun meni eka kerran naimisiin, on tauskiutunut täysin. On myös pahoinpidellyt ainakin eka vaimoaan, luultavasti seuraavaakin jne, en tiedä.
Mikä tätä tuttuani vaivaa, miksi pitää etsiä aina uusi muija ja heti heittäytyä parisuhteeseen.
Vielä pieni paikkakunta kyseessä. Nolottaa tutun puolesta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai nyt kun ajattelin, ihan sama sanonko ille mitään, ihminen on mikä on. Miksi sanoisin että "Huomaatko että muistutat tauskia" tms, ei siitä ole mitään hyötyä, että antaa olla. Jos ei itse ymmärrä käytöstään, ei ole minun asia puuttua, en ole niin läheinen.

ap

Vierailija
2/15 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen uittaa rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muistuttaa Tauskia" "Tauskiutunut", onpas tyhmää. Tauskilla on ongelmansa, mutta älä nyt ylennä itseäsi noin omahyväisesti kenenkään yläpuolelle. Asia ei kuulu sinulle eikä muille, mies aiheuttaa huonoa oloa omalle kumppanilleen, ei sinulle. Hänen täytyy itse tehdä jotain, jos tarve vaatii. Ja mitä Tauskiin tulee, on laihduttanut reippaasti ja tällä hetkellä on korkki kiinni. Kihloihin menivät Hennan kanssa hiljattain. Kyllä se omat murheensa hoitelee, jos/kun sellainen tilanne tulee.

Jos Tauski ei ole sinulle henkilökohtaisesti aiheuttanut mielipahaa tai käyttäytynyt väkivalloin, niin keskity omaan elämääsi, ilman Tauskin vetämistä palstalle.

Ja voit jättää tuon jo miettimäsi "Moi Tauski"!:n pois. :) 0/5

Vierailija
4/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä ap voit kirjoittaa noin typerän jutun?

Olet Taunoa miljoona kertaa typerämpi.

Häpeä!

Vierailija
5/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sanoa jollekin kauniisti, että "Hei, huomaatko, että muistutat idioottia"? Mutta ei, ei kai ole minun asiani puuttua, jos ei itse ymmärrä käytöstään.

Vierailija
6/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on täydellinen... ääl iö.

Vierailija
7/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sanoa jollekin kauniisti, että "Hei, huomaatko, että muistutat idioottia"? Mutta ei, ei kai ole minun asiani puuttua, jos ei itse ymmärrä käytöstään.

Jos olet ap, niin minäpä näytän miten se sanotaan: Hei huomaatko ap, että et pelkästään muistuta, vaan olet täydellinen idiootti.

Kas noin, ei ollut vaikeaa.

Vierailija
8/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisikin normaalia, mutta miksi pitää tehdä spektaakkeli ja vaihtaa heti parisuhdestatus somessa sekä yleensä kosia ja ostaa kihlat tälle naiselle missä käy uittamassa. Normaalit ihmiset voivat harrastaa seksiä, ilman että pitää parisuhdetta perustaa, saati ilmotella somessa parisuhdestatuksilla ketä on hässinyt. Tämä tuttuni on sarjasulhanen.. Nolo olento, aivan tauskiutunut.

Kaikenlisäksi kuvittelee olevansa edelleen nuori, huomaa vaatetuksesta ja kampauksesta.

Säälittävä äijä.

Vierailija
9/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisikin normaalia, mutta miksi pitää tehdä spektaakkeli ja vaihtaa heti parisuhdestatus somessa sekä yleensä kosia ja ostaa kihlat tälle naiselle missä käy uittamassa. Normaalit ihmiset voivat harrastaa seksiä, ilman että pitää parisuhdetta perustaa, saati ilmotella somessa parisuhdestatuksilla ketä on hässinyt. Tämä tuttuni on sarjasulhanen.. Nolo olento, aivan tauskiutunut.

Kaikenlisäksi kuvittelee olevansa edelleen nuori, huomaa vaatetuksesta ja kampauksesta.

Säälittävä äijä.

Niin ja toi oli aapeen kommentti. ^

AP

Vierailija
10/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on täydellinen... ääl iö.

Tuttuni se ääliö on. Mutta olkoon rauhassa, en mene kommentoimaan, eihän se siitä miksikään muuttuisi.

ap

Vierailija
11/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla satusetä ole tuttuja. Koko sepustus oli taas kerran mielikuvituksesi tuotos.

Vierailija
12/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minulla ole mitään Tauskia vastaan, käytin sitä nyt vain esimerkkinä ihmisestä joka kuvaa hyvin tuttuani, sormuksia ja lapsia monille, pitää itseään nuorempana mitä on jne.

Kaikkea hyvää vain Tauskille, toivottavasti on onnellinen. Samaa toivon tuttavalle.

ap

Vierailija
13/15 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla satusetä ole tuttuja. Koko sepustus oli taas kerran mielikuvituksesi tuotos.

Olen kyllä nainen. Kyllä näin pienellä paikkakunnalla kaikki tuntee toisensa, ihan sama onko vai ei.

ap

Vierailija
14/15 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lols

Vierailija
15/15 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa niitä naisia, jotka perustaa tälläisten miesten kanssa perheitä? Eka nyt voi erehtyä, mutta seuraavilla sitten onkin jo sitä elävää oppimateriaalia.