Voi apua kokoustilan etsimiseen Helsingistä!!
Auttakaa! Olen perustamassa yritystä, mutta ennen kuin firman toiminta käynnistyy haluan varmistaa itselleni pari asiakasta. Nyt minulle tarjoutui tilanne esitellä tulevan yritykseni toimintaa muutamalle asiakkaalle, mutta tarviin tietty jonkun kivan kokoustilan.
Tarvetta olisi max 4h ajaksi arkipäivänä. Koska en tätä summaa saa maksatettua firmasta itselleni takaisin, hinta saisi olla kohtuullinen. Ihan maksimissaan 150€, mutta mieluiten vähemmän.
Asiakkaita tulossa 2 kerrallaan, eli tilan ei tarvitse olla päätä huimaavan kokoinen, mutta ei nyt kuitenkaan hotellihuonekaan, ellei ole sitten iso sellainen.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 18:53"]
Auttakaa! Olen perustamassa yritystä, mutta ennen kuin firman toiminta käynnistyy haluan varmistaa itselleni pari asiakasta. Nyt minulle tarjoutui tilanne esitellä tulevan yritykseni toimintaa muutamalle asiakkaalle, mutta tarviin tietty jonkun kivan kokoustilan.
Tarvetta olisi max 4h ajaksi arkipäivänä. Koska en tätä summaa saa maksatettua firmasta itselleni takaisin, hinta saisi olla kohtuullinen. Ihan maksimissaan 150€, mutta mieluiten vähemmän.
Asiakkaita tulossa 2 kerrallaan, eli tilan ei tarvitse olla päätä huimaavan kokoinen, mutta ei nyt kuitenkaan hotellihuonekaan, ellei ole sitten iso sellainen.
[/quote]
Hotelleissa on usein vuokrattavia kokoushuoneita, järjestetäänhän niissä konferensseja ym. Toinen keino voisi olla jostain ravintolasta kabinetin varaaminen.
Ihan sellasia kokoushuoneita? Oi kiitos, koitan kysellä lasipalatsista ja postitalosta.
Eikö melkein kaikissa hotelleissa ole kokoustiloja vuokrattavana?
Ja meetingparkissa keskustassa on edullisia tiloja, oletko katsonut sieltä?
Helsingin yliopiston tiloista voi vuokrata erittäin kohtuuhinnalla kokoustiloja kuka tahansa. Tiloja löytyy mm. Porthania rakennuksesta
Tästäpä on tovi, mutta järjestän itse koulutuksia paljon ja joskus on hankala löytää sopivia tiloja. Viime aikoina on kuitenkin ollut paljon apua venuu.fi -nimisestä palvelusta. Sieltä on löytynyt tosi paljon hyviä vaihtoehtoja http://venuu.fi/kokoustilat/helsinki
Lasipalatsin kokoustilat. Eri kirjastojen kokoustilat (esim. Kirjasto 10). Postitalossa siinä kiasman kulmilla on myös kokoustiloja.