Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko pyytä kaverin teiniä pukeutumaan soveliaammin kun hoitaa lapsia?

Vierailija
12.07.2020 |

Meillä on tällä ja ensi viikolla hirveästi tekemistä miehen kanssa (pihahommia ja pientä remonttia), ja hän tarjoutui hoitamaan 5v ja 6v lapsia (maksetaan siis palkkaa) parin tunnin ajan joka päivä. Minua on alkanut vähän häiritä miten paljastavasti tyttö on pukeutunut (ymmärrän, että on aika hiostava ilma). Tiukat legginssit/shortsit ja toppi eivät oikein ole sopivat minusta vaatteiksi kun tullaan toisen kotiin, enkä itse niissä olisi koskaan ihmisten ilmoilla enkä ollut tuon ikäisenä. Olisiko ihan kohtuutonta pyytää että laittaisi pitkähiasen ja farkut/collarit?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita miehellesi silmälaput. 

Tosi hauskaa, haluaisin ihan oikeita neuvoja.

Vierailija
62/70 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pyytää, että teinillä on hiace!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihonmyötäiset leggarit ja narutoppi on ihan tavallinen teinitytön asu. Itselläni on kaksi tytärtä ja mun mielestä tuo asu on ok.

Kesätöissä ollessaan ovat pukeutuneet työasuun tai työnantajan määräämään asuun. Esim. Sortsit oli kielletty puistotöissä. Leggarit sai olla.

Ap, sinuna en menisi sanomaan mitään teinin vaatteista.

Nykyään tavallinen? Silloin 20 vuotta sitten kun minä olin yläasteella ja nykyteinit vielä isiensä kasseissa, kaikilla oli tiukat caprihousut ja narutoppi, stringit vilkkui housunkauluksen yli ja rintsikat oli ehdottomasti eri väriä kuin toppi. Paljastava ja aikuisen näkökulmasta tyylitön pukeutuminen ei todellakaan ole nykyajan keksintö.

Vierailija
64/70 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et vastannut!

Miksi pitkähihainen?

Tosin tää nyt selvästi pelkkä provo, mutta haluan kuulla vastauksen :).

Vierailija
65/70 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Mä käytän t-paitaa ja shortseja (< löysin äitini/tätini ullakolta ihania värikkäitä kasarivaatteita!), kun lasten kanssa olen pihalla.

Rintava ja persevä olen myös. En ole ajatellutkaan, että noi vaatteet voi olla epäsopivat ulos.

Viileempinä päivinä vedän leggarit jalkaan ja vaarin paidan tai hupparin.

N26

Vierailija
66/70 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita miehellesi silmälaput. 

Tosi hauskaa, haluaisin ihan oikeita neuvoja.

Johan sä olet neuvoja saanut. Pidät vain suusi kiinni koska teinin vaatteissa ei ole mitään vikaan.

Tai toki voit sanoa mutta voipi olla, että joudutte etsimään uuden lapsenvahdin.

Vierailija
67/70 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Mä käytän t-paitaa ja shortseja (< löysin äitini/tätini ullakolta ihania värikkäitä kasarivaatteita!), kun lasten kanssa olen pihalla.

Rintava ja persevä olen myös. En ole ajatellutkaan, että noi vaatteet voi olla epäsopivat ulos.

Viileempinä päivinä vedän leggarit jalkaan ja vaarin paidan tai hupparin.

N26

Rohkea nainen 😊

Vierailija
68/70 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et vastannut!

Miksi pitkähihainen?

Jos nyt on pakko tietää, niin meidän perheessä ei yleisesti kukaan kulje lyhythiasissa muualla kuin uimassa.

Vierailija
69/70 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä provot kyllästyttää.

Jokainen arvaa heti aloituksen luettuaan mitä tuossa on takana.

Mamma muka mustasukkainen nuorelle joka pukeutuu hellevaatteisiin, kun pelkaa miehensä katselevan tyttöä liikaa jne, jne,....

Vierailija
70/70 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, et vastannut!

Miksi pitkähihainen?

Jos nyt on pakko tietää, niin meidän perheessä ei yleisesti kukaan kulje lyhythiasissa muualla kuin uimassa.

Uskonnolliset tai kulttuuriset syyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi