Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin hankkia ystävälle "herkkukorin" synnytyksen jälkeiselle ajalle, ehdotuksia?

Vierailija
12.07.2020 |

Äh, huono otsikko, mutta siis hankkisin erilaisia kivoja tuotteita mistä tuore äiti voisi pitää kunhan kotiutuu vauvan kanssa ja ehkä vauvakupla hieman puhkeaa.
Jännää tässä on se että olen synnyttänyt itse 3 kertaa (viimeisimmästä 5 vuotta) ja vaikka tavallaan tiedän mitä silloin arvostaa ja haluaa, pää lyö hieman tyhjää.
Heitelkää ideoita kiitos, mitä vain! 😊

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain ensimmäisen lapseni, paras ystäväni tuli käymään ja toi minulle kivan imetyspaidan. En ollut edes tiennyt että sellaisia on olemassa ja olin ylen onnellinen siitä. Tuntui että kaupungille lähtö ym. helpottui hurjasti kun pystyi tarvittaessa imettämään missä vain paljastelematta ihoa (olen aika häveliäs siinä suhteessa).

Suklaata taas en halunnut syödä vaikka moni sitä toi, koska olin lukenut että se voi lisätä vauvan vatsavaivoja.

Vierailija
22/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makukortsuja, maustettua liukkaria, ilmakuivattu salamitanko ja kertakäyttöhanskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luumuja ja harsoja

Vierailija
24/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatus sinulta! 👍🏻

Vierailija
25/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin Vauva-lehti

Vierailija
26/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti hierojalle joka käy kotona hieromassa.

Kotisiivoukseen lahjakortti. Kerran kuussa käy ja pesee myös pyykit sekä ikkunat.

Kantoreppu ja lupaus tulla hoitamaan vauvaa joka toinen viikko muutama tunti.

Suklaata, itse leivottua pullaa ja täytekakku.

Tässä tämä mun ideoima lahjakortti kokonaisuudessaan. Hyvä, eikö ?

Mua ahdistaisi tämä. Kaksi ventovierasta tulisi mun kotiini, mun pesääni. Vain yksi mun kaveri on perillä tästä asiasta, mutta ei ole saanut muita uskomaan asiaa. Mä olen niin ulospäinsuuntautunut ja avaan mielelläni kotini ovet rakkaille. En ventovieraille, kuten esim. huoltomies ja muut rempan tekijät jne. pakko lähteä silloin reissuun, kun tuommoisia juttuja on ja mies pitää etäpäivää silloin mun mieliksi.. toivottavasti.

ohis lähtee sivupoluille

Vierailija
27/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunkiristysvoidetta. Sidukkaa ja herkkuja.

Vierailija
28/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihana kasvonaamio ja ehkä vartalorasvaa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme