Minusta tuli pinnallinen kun mieheni lihosi 20kg
Kun tavattiin mies oli jo ylipainon rajoilla mutta lähinnä lihaksikas.
Lopetti urheilun ja alkoi hervoton lihoaminen, syö suoraan sanottuna paskaa välittämättä mistään mitään.
En ole pitänyt pientä ylipainoa luotaan työntävänä tai mitään muutakaan ulkoista seikkaa ennen tätä.
Olen huomannut ettei oikein seksikään kiinnosta kun mies ei ole itse kiinnostunut millään tasolla miellyttämään mua tai ajattele edes omaa terveyttään yms.
Yhdessä olo aikanamme olen synnyttänyt meille kaksi lasta, totta kai lihoin ja paisuin raskausaikana mutta sen jälkeen palannut luonnolliseen tilaani ja saman painoiseksi kuin tavattaessamme.
Voisi kuvitella että mies otti raskauskiloni ja tuplana. Ärsyttää.
Ärsyttää se että mies ei välitä itsestään ja se että minusta on tullut näin pinnallinen :(
Yritän vinkkailla terveellisistä ruoista, veden juomisesta ja patistaa lasten kanssa edes kävelylle.. Ei mitään tulosta.
Haluaisi suihinottoa minulta mutta ei tottapuhuen kiinnosta polvistua mahan eteen...Täälläkin on miljoona kertaa haukuttu naiset jotka leviävät lasten saannin jälkeen joka suuntaan eivätkä pidä huolta ulkonäöstään millään tavalla, noh mielestäni heillä myös itsestään riippumattomia syitä lihoamiselleen mutta entäs nää miehet sitten!!
Sainpahan avautua, kiitos!
Kommentit (9)
Lihoi, lihoa.
Kiitos että sain avautua.
Ei "luotaan työntävä" vaan "luotaantyöntävä".
Ei "yhdessä olo aikanamme" vaan "yhdessäoloaikanamme".
Ei "tottapuhuen" vaan "totta puhuen".
Hah, olkaa hyvät ;) Ajattelinkin että tämä aloitukseni pelastaa monen mörrimöykyn päivän :)
ap
Tiedän tunteen. On kuin omalta näppikseltä.
Jutteleppa tarkemmin, jotta mikä sitä vaivaa kun ei välitä itsestään.
Nämä painonnousu-aiheet saavat aina paskakärpäset pörräämään mutta tuon aloituksen takana ja kaiken huumorin takana on aito tuska koko tilanteeseen.
Haluaahan mies seksiä mutta arvatkaa miten tuollaisen ei niin nuoren kollin varustus toimii kun ylipainoa jo jonkin verran... Puolikovalla mennään ja se pitäisi sitten riittää mun hekumaan.
Tietysti olisin täysi sika naiseksi jos sanoisin äijälle suoraan että jos paino ei tipu ja itsestään huolta pitäminen on luokkaa viikon välein suihkuun niin ei tule teetä ja sympatiaa täältäkään suunnalta.
ap
EI "lihosi" vaan "lihoi.
Ei "lihoaminen" vaan "lihominen":