Miten saada orgasmi yhdynnässä
Olen reilu 30-kymppinen nainen ja en ole koskaan saanut orkkua yhdynnässä. Olen aina ollut todella estoinen ja miellyttämisenhaluinen. Yhdynnässä huomio menee kokonaan miehen nautinnon varmistamiseen. Itsetyydytyksessä saan orkun klitorista hyväilemällä. Miten voisin saada orgasmin myös yhdynnässä? Tähän saakka en ole koskaan yhdynnässä hyväillyt itseä tai mies klitorista, kun se tuntuu jotenkin todella vaikealta ja nolostuttavalta. Jos jollain on vinkkejä miten hyväillä klitorista yhdynnässä ja missä asennoissa se toimii parhaiten niin otan kiitollisena vinkit vastaan. Leluja jo ostin mut ei vielä olla rohjennut niitä ottaa esille, mutta puhetta niistä on jo ollut. Ajattelin kokeilla voisinko saada yhdynnässä orkun miehen työnnellessä ja itse vibraa käyttämällä. Vinkkejä siihen myös kaipaan:) Pitää kai yrittää heittää estot pois ja alkaa ottaa nautinto omiin käsiin:)
Kommentit (17)
Jos orgasmi on pääasia niin se ei tule. Jännitys ja itsensä tarkkailu estää rentoutumasta. Sama pätee miehen seisokkiin. Seksin harrastus menee silloin väkisin yrittämiseksi ja mitä enemmän yrittää niin sitä varmemmin ei onnistu. Sanoo kokemusta omaava.
Eli nauttikaa ilman tavoitteita. Mutta kerro silti mikä tuntuu hyvältä. Ja tee itse mikä tuntuu hyvältä. Ja voihan seksileikkiin ottaa osaksi myös itsetyydytyksen. Niehestä vois olla hauskaa kun kysyt että näytäppäs kuinka mies sen tekee ja samalla hipelöit itseäsi. . .
Ihan nainen. Katsopas housuihisi....dä-dää. Huomaat siellä nakin. Vemputat sitä päivät pitkät muutoinkin. Painu lenkille, jospa ajatutkset vaihtuu samalla.
Pistä jalat miehen reisien ympärille lähetyssaarnaajassa. Saat peniksen syvemmälle ja pystyt estämään miehen ulosvedon lähes kokonaan. Tässä kun poljette tandemilla niin eiköhän se siitä.
voisiko joku palstalla oleva kertoa minulle miten saan orgasmin yhdynnässä?olen etsinyt neuvoa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka neuvoisi minulle yhdyntä orgasmin ja ainoa toive,että kertojalla olisi tietokone.Onko täällä ketään joka voisi neuvoa minulle yhdyntÄorgasmin?
Minulla oli kuvaamasi tilanne myös aluksi. Sitten tapasin miehen, joka ymmärsi ihan oma-alotteisesti alkaa hieroa klittaani. Ja muutaman kerran jälkeen sain ensimmäisen orkun yhdynnässä. Olin saanut sitä ennen hänen sormillaan ja suullaan ennen ja jälkeen yhdynnän. Nyt vaikeimmissa asennoissa uskallan hieroa itsekin klittaani yhdynnän aikana. Paljon myöhemmin mies osti minulle vibran, jota käytän, jos mies haluaa toisen kierroksen. Silloin saan vain harvoin orkun sormiavulla vaan otan vibran yöpöydältä ja käytän sitä. Mies saa aina heti minun jälkeeni, se sopii hänelle. Ja liukkaria pitää olla myös yöpöydällä valmiina. Vibra toimii paremmin.
Miksi se orgasmi PITÄÄ saad juuri yhdynnässä? Miehenkö vuoksi, että olis mies tyytyväinen? Kauheita paineita naisille, ja miksei miehelllekkin. Pääasiahan on että saat orgasmin ja nautit.
Pitääkö paikkansa, että miehellä pitää olla yli-ihmisen kestävyys (luokkaa 15 min) yhdynnässä, että nainen ehtisi saada myös orgasmin yhdynnän aikana? Itse laukean ehkä aina alle 5 min vaikka itsetyydyttäessä tekisin hidasta liikettä.
Ei siinä vibra auta, jos vika on päässä. Ota pari lasia shampanjaa alle, jos se auttaisi poistamaan estot.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä vibra auta, jos vika on päässä. Ota pari lasia shampanjaa alle, jos se auttaisi poistamaan estot.
Olet siis mies. Miten ne estot tai ei-estot vaikuttaa orgasmiin? Eiköhän se ole se fyysinen kontakti joka sen orgasmin aikaansaa..tuskin mieskään kalun tuijotuksella orgasmia saa!!
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö paikkansa, että miehellä pitää olla yli-ihmisen kestävyys (luokkaa 15 min) yhdynnässä, että nainen ehtisi saada myös orgasmin yhdynnän aikana? Itse laukean ehkä aina alle 5 min vaikka itsetyydyttäessä tekisin hidasta liikettä.
Ei tarvitse. Puoliso laukeaa noin minuutissa. Laukeaa parin minuutin päästä uudelleen.
Päin vastoin, jos kestää kovin kauan, esim. kännissä niin pyytää että voisko hoitaa loppuun jollain muulla tavoin. Silloin yleensä imee ja runkkaa minulta loppuun. Eli meillä ei nylkytetä kovin pitkään. Esileikit tietty ennen panoa.
Meillä ainakin toimii niin että mä miehenä olen alla ja naiseni ratsastaa päällä, ja voi siinä hakea asennon niin että klitta saa sopivasti ärsykettä ja mä hiplaan tisuja pyllyy ja kaikkee mihin yltän..
Tässä asennossa meillä tulee ainakin varmimmin nainen orkkuun..toinen varma on sormet luikkarin kanssa..nainen mahallaan ja hiplaan pyllyä toisella kädellä ja toisen käden sormet on häppäreillä ja vaikka tunnin session voin pitää mutt tulee jos haluu .,, Ja yks on tietenkin suuseksi ja sormet....
Orkut on sellasia ett toipuminen vie yleensä naiseni lopulta unten maille ja mä häivyn pettyneenä kun toinen tuhisee..
Meillä toimii parhaiten lähetyssaarnaaja niin että mies aivan pohjassa ja hitaasti liikuttaa lantioita vastakkain. Hidas liike pidentää miehen kestoa ja lantiot vastakkain antaa myös klitorikselle huomiota. Samalla toki suudellaan huulille, kaulaan, korvannipukoita tai katsellaan toista silmiin.
Tarpeeksi paksu penis ja ratsastusasento, sillä se tulee jos on tullakseen.
Minulla sama ongelma ja ikää saman verran plus muutama vuosi. Oma mies lakkasi yrittämästä. Ilmeisesti otti itseensä ettei saa annettua orgasmia minulle ja nyt seksi on pelkkää yhdyntää ilman esileikkiä minulle.
Siirrä klitoris lähemmäs reikää. Sellaisen värkin omaavat laukeavat helposti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama ongelma ja ikää saman verran plus muutama vuosi. Oma mies lakkasi yrittämästä. Ilmeisesti otti itseensä ettei saa annettua orgasmia minulle ja nyt seksi on pelkkää yhdyntää ilman esileikkiä minulle.
eihän tuo ole mitään seksiä - tuo on miehen itsetyydytystä! Miksi suostut? Älä anna sille enää..jollei sitten ensin tyydytä sinua. onhan muitakin tapoja. En ikinä alistuisi moiseen!
Seksissä olisi helpompaa, jos ei miettisi asioita niin paljon tai siis juuri ollenkaan, vaan heittäytyisi vain tilanteeseen sellaisena kuin ne kulloinkin tulee. Heittäytyminen ja asioiden miettimättä jättäminen auttaa jo paljon asiaan.
Hyvä asento klitan kosketteluun on takaa päin ns. doggy style, siinä voit samalla omalla kädelläsi kosketella itseäsi kuten parhaaksi koet, kun miehesi panee sinua....voit myös panna häntä samalla takaisin päin. Sama päteen esim. vibran kanssa. Myös lähetyssaarnaajassa voi kosketella itseäsi sormilla/vibralla, jos niin haluat, kunhan mies ei makaa kokonaan päälläsi.
Puhukaa avoimesti seksistä ja siitä mitä tarvitse, miehesi ymmärtää kyllä. Mieluummin esität toiveita ja mahdollistatte laukeamisen myös sinulle, miehesi saa siitä nautintoa (melko varmasti) yhtä lailla.