Mies haluaa teeveen makkariin, suostuako?
Itse olen ollut sitä mieltä että teeveen kuuluu ainoastaan olohuoneeseen. Mutta kyllä tässä olisi sellainen hyöty että katselisi sitten sitä teeveetä, eikä olisi jatkuvasti vonkaamassa seksiä.
Kommentit (17)
Heivaatte sen television olohuoneestakin, eihän sieltä tule muuta kuin mainoksia ja "tosi"teeveetä. Tietokoneelta voi katsoa Areenan dokumentit ja uutiset.
Tarvitsetteko kaksi telkkaria? Tuleeko niin usein kiistaan mitä olkkarin tv:stä katsotaan?
Monilla on useampi telkkari, tarpeen mukaan.
Jos televisio miehelle olisi tärkeä asia, niin en kyllä vastustelisi.
Voisitteko kokeilla kuukauden?
ehtoina on tietenkin se, että tv:tä ei katsella, jos toinen haluaa nukkua
Pitääkö miehesi kysyä aina lupa sinulta, jos haluaa teidän yhteiseen kotiin jotain mistä tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika, ja viet sen rahat.
Hyvä vinkki, jos sillä olisi rahaa.
Meillä aikuisilla ollaan 60v on 4 tv yksi makkari yksi olohuone yksi keittiö ja 1 vierashuone kaikki laadukkaita qled telkkareita netillä ja soundbaareilla eli suosittelemme kyllä makkariin telkkaria sieltä voi myös katsella netistä myös aikuisviihdettä
Älä sano mitään seskistä täällä on kymmenen vuotiata
Ilman muuta suostut. Sängyssä löhöten on kiva katsoa leffoja, ja sairaana ollessa telkkari on kiva viihdyke, eikä tarvitse riidellä kumpi päättää mitä katsotaan jos telkkareita on kaksi. Sen tietysti sovitte, että jos toinen haluaa nukkua, telkkari pysyy kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö miehesi kysyä aina lupa sinulta, jos haluaa teidän yhteiseen kotiin jotain mistä tykkää?
Tämä on kyllä minun ja koirani koti. Mies on täällä luonnollisesti ison osan ajastaan, koska on mieheni. Mutta jos tuo teevee makuuhuoneessa sitten vähentäisi sitä vonkaamista niin, taidanpa suostua. En vain jaksaisi kuunnella puolinukuksissa jotain Väkivalta elokuvien ääniä, kun itselläni on melko aikainen herätys kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Älä sano mitään seskistä täällä on kymmenen vuotiata
Aa, Aijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä minun ja koirani koti. Mies on täällä luonnollisesti ison osan ajastaan, koska on mieheni. Mutta jos tuo teevee makuuhuoneessa sitten vähentäisi sitä vonkaamista niin, taidanpa suostua. En vain jaksaisi kuunnella puolinukuksissa jotain Väkivalta elokuvien ääniä, kun itselläni on melko aikainen herätys kuitenkin.
Oma tupa, oma lupa.
Laitanpa tässä teeveen kiehumaan.
Minun makkariini ei telkkaria tule.
Mies voi hommata oman makkarin, jos tahtoo telkkarin makkariin.
Olkkarissa on telkkari, se saa riittää.
Onko nyt 1995 vai miten tuli tällainen aloitus?
Vierailija kirjoitti:
Makuuhuone on enemmän kuin yhteinen koti. Siellä tv häiritsisi kovasti minun nukkumista, enemmän kuin seksin vonkaaminen.
Miten miehet saisi oppimaan sen, että nainen pitää saada haluamaan sitä?
Jätä se sika, ja viet sen rahat.