Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas persu veti pohjat, miten tämä voi olla totta! Kreationismia kouluihin.

Vierailija
16.05.2013 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013051617027990_uu.shtml

Kansanedustaja ehdotti kreationismia kouluihin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa...

Vierailija
2/8 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas viherhullu veti pohjat ja aloitti uuden ketjun tästä jo 1-2 vkoa sitten täälläkin käsitellystä asiasta, johon oli VARMASTI itsekin meuhkaamassa silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 16:43"]

Taas viherhullu veti pohjat ja aloitti uuden ketjun tästä jo 1-2 vkoa sitten täälläkin käsitellystä asiasta, johon oli VARMASTI itsekin meuhkaamassa silloin.

[/quote]

Mistä tuo "viher" taas tuli?

Vierailija
4/8 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan persut vastustaa moskeijatorneja ja itse huutavat tämmöistä tuubaa.

Vierailija
5/8 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Soini veti pohjat marssiessaan homoliittoja vastaan Pariisissa. Sanoi sitten, että tämä sitä yleiseurooppalaisuutta. tziisus. 

Vierailija
6/8 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällaseen ihmisten aikaa tuhlataan. Eikö nyt jumalauta edes joku voisi kiinnostua niistä vanhusten vaipoista eikä koko ajan vaan suollettaisi näitä höpöjutttuja, joissa jo olemattoman vähäisellä itse- ja lähdekritiikillä tajuaisi olevansa saatananmoinen ääliö.

Vierailija
7/8 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.. Seuraavaksi varmaan varmaan hankitaan rukoilumatot kaikille koululaisille..

Vierailija
8/8 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä lapsille pitäisi opettaa Kalevalan luomisoppia. Sotka muni munan ja siitä syntyi taivas ja maa. Ette voi todistaa etteikö näin käynyt. Kalevala on niin vanha kirja, että pakko olla totta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme