Taas persu veti pohjat, miten tämä voi olla totta! Kreationismia kouluihin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013051617027990_uu.shtml
Kansanedustaja ehdotti kreationismia kouluihin
Kommentit (8)
Taas viherhullu veti pohjat ja aloitti uuden ketjun tästä jo 1-2 vkoa sitten täälläkin käsitellystä asiasta, johon oli VARMASTI itsekin meuhkaamassa silloin.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 16:43"]
Taas viherhullu veti pohjat ja aloitti uuden ketjun tästä jo 1-2 vkoa sitten täälläkin käsitellystä asiasta, johon oli VARMASTI itsekin meuhkaamassa silloin.
[/quote]
Mistä tuo "viher" taas tuli?
Samaan aikaan persut vastustaa moskeijatorneja ja itse huutavat tämmöistä tuubaa.
Mun mielestä Soini veti pohjat marssiessaan homoliittoja vastaan Pariisissa. Sanoi sitten, että tämä sitä yleiseurooppalaisuutta. tziisus.
Ja tällaseen ihmisten aikaa tuhlataan. Eikö nyt jumalauta edes joku voisi kiinnostua niistä vanhusten vaipoista eikä koko ajan vaan suollettaisi näitä höpöjutttuja, joissa jo olemattoman vähäisellä itse- ja lähdekritiikillä tajuaisi olevansa saatananmoinen ääliö.
Just.. Seuraavaksi varmaan varmaan hankitaan rukoilumatot kaikille koululaisille..
Minun mielestä lapsille pitäisi opettaa Kalevalan luomisoppia. Sotka muni munan ja siitä syntyi taivas ja maa. Ette voi todistaa etteikö näin käynyt. Kalevala on niin vanha kirja, että pakko olla totta.
Mahtavaa...