Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako lapsuudenaikaista ystävää sinulla on?

Vierailija
12.07.2020 |

Oletteko paljonkin tekemisissä?
I

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

Ollaan yhä parhaita ystäviä näin kolmekymppisinä. Ollaan tavattu tarhaikäisinä. :D

Vierailija
2/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman lapsuuden aikaisia ystäviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10+. Näistä 4 on sellaisia joiden kanssa yhä olen läheisissä väleissä ja nähdään usein. Loput sellaisia mihin välillä törmää ja silloin vaihdetaan kuulumiset.

Vierailija
4/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, toisen kanssa ollaan tunnettu taaperosta asti ja toisen kanssa ekaluokalta. Kuuluvat parhaisiin kavereihin nykyään ja samassa kaupungissa asuvan kanssa nähdään muutaman kerran kuussa, muualla asuvan kanssa viestitellään viikoittain.

Vierailija
5/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi aivan vauvasta asti ja edelleen ollaan päivittäin tekemisissä, soitellaan ja viestitellään paljon ja nähdään usein. Toinen lapsuudenystävä on ala-asteelta ja myös hänen kanssaan olemme lähes päivittäin tekemisissä.

N28

Vierailija
6/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kpl ja hyvä näin.

Vierailija
7/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kpl, yksi tokalta luokalta ja 3 kpl 15vuotiaasta

Vierailija
8/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Valitettavasti.

Vierailija
9/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Minulla ei lapsena ollut kavereita koulukavereita lukuun ottamatta. Näidenkään kanssa en enää ollut tekemisissä kun siirryttiin yläasteella. Kyseessä oli julmetun iso koulu eikä minun luokalle tullut entisistä luokkakavereista kuin yksi poika. Seiskalla sain hyvän ystävän, jonka kanssa olemme olleet ystäviä vuosikymmeniä.

Vierailija
10/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. Ollaan oltu todella hyvät ystävät jo 40 vuotta. Soitellaan pitkiä puheluita ja viestitellään viikottain. Harvoin nähdään mutta se sopii meidän ystävyyteen.

Vierailija
11/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 kpl ja hyvä näin.

Oletko sinä minä?

Vierailija
12/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäisestä ei ketään, koska muutin eri paikkakunnalle kun koulu alkoi.

Toiselta luokalta oli lapsuuden paras ystävä mutta enää lähinnä vain facekaveri, ei olla nähty vuosikausiin. Viidenneltä luokalta on yksi ystävä jonka kanssa ollaan tekemisissä vaikka asutaan eri paikkakunnilla.

Ei ole muutenkaan montaa ystävää ja osan kanssa ei olla tekemisissä enää. Face on siitä hyvä että kuitenkin joku yhteys pysyy kun sen kautta näkee kuulumisia puolin ja toisin ja tulee joskus kommentoitua jotain johonkin.

Ystäväksi laskettavia ihmisiä on samalla paikkakunnalla kolme, joista enemmän näen yhtä. Elämä vaan on sellasta ettei tule tavattua, aina on puhetta että pitäisi, mutta se vaan jää. Usein syynä on väsymys työn takia.

Vierailija
13/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden aikaisista ystävistä on kaksi FB kaveria, ei muuta. Siellä jotain välillä tykkäillään ja vaihdellaan juttuja. siinä se.

N48

Vierailija
14/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme joiden kanssa olen noin kuukausittain yhteyksissä, asumme eri puolella maailmaa joten tapaamme harvoin. 

Facebook kavereina ehkä 10 sellaista joiden kanssa tapaan kun satutaan samaan kaupunkiin samaan aikaan ja satunnaisesti ollaan yhteyksissä muutenkin. 

Vierailija
15/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi. Vaihdetaan kuulumisia viikottain vaikka asumme ympäri Suomea.

Vierailija
16/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Ei mulla ollut lapsena kavereita kun en päässyt päiväkotiin. Meillä oli lastenhoitaja.

Vierailija
17/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kappaletta, joita tapaan melko säännöllisesti. Toinen asui naapurissa ja tutustuimme heti kun jalat alkoivat kantaa sen verran, että jaksoimme paarustaa tonttien väliselle aidalle. Hän esittelee minut aina ensimmäisenä tyttöystävänään. Toiseen ystävään tutustuin muistaaksen tyttökerhossa, kun olimme vielä alakouluikäisiä. Meitä oli tuonne täysi-ikäisyyteen asti aika tiivis tyttöporukka, mutta sitten useimmat löysivät puolison ja me hajosimme eri puolille maata. Siitä porukasta meitä on vain kaksi, jotka pitävät säännöllistä yhteyttä. Lisäksi yhden olen tavannut muutaman kerran nyt monien vuosien jälkeen, kun olemme sattuneet olemaan samaan aikaan käymässä kotiseudulla.  

Vierailija
18/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella meistä tuli parhaat ystävät ja ylä-asteelle asti oltiin paita ja peppu. Sitten oli monta vuotta ettei nähty tai kuultukaan toisistamme mitään mutta nykyään nähdään muutaman kerran vuodessa. Käydään syömässä ja ostoksilla. Näin ollut 15 vuotta.

Ollaan kohta nelikymppisiä.

Sitten meillä on 4 naisen porukka ylä-asteelta joiden kanssa koitetaan kokoontua kerran vuodessa. Nyt ollaan taas menossa mökille :) Aina sovitaan että nähdään useammin mutta arjen kiireet ja perheet...

Ammattikoulusta myös samanlainen porukka ja sama juttu kuin ylä-astekavereiden kanssa.

Löytyy vielä yksi jonka kanssa pidetään päivittäin yhteyttä ja monta kertaa päivässä 😅 Ollaan tunnettu ylä-asteelta.

Loput on sellaisia hyvän päivän tuttuja. Facessa seurataan toistemme elämiä.

Vierailija
19/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1.

Ollaan yhä parhaita ystäviä näin kolmekymppisinä. Ollaan tavattu tarhaikäisinä. :D

Itselläni sama, kyseinen ystävä nykyään lapseni kummi

Vierailija
20/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kpl, olen joutunut työni takia muuttamaan useita kertoja, ja tämä on tehnyt sen ettei esim nyt ole yhtään ystävää nykyisessä kaupungissa.

Jatkuva muutto kutistaa sosiaalisen verkon pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi