Kattoko kukaan eilen sen ohjelman Kuusta? Kuu on ontto, metallirunkoinen avaruusalus, päällä n 4 km kerros laavakiveä.
Oli tosi jännä. Haastateltavana oli mm alkuperäinen Apollo-kuulennon astronautti.
Siellä on mm outoja egyptiläisten obeliskien muotoisia rakennelmia.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista paskaa telkkarista näytetään!
Siinä on kuitenkin ihan todellisia ja nimekkäitäkin ihmisiä omilla kasvoillaan.
Kyllä ihminen voi seota, tai saada vaikka dementian tai hullunlehmän-taudin, vaikka olisi nuorena toiminut vaativissa töissä. Kuten vaikka avaruuslentäjänä. Viittaan siis Aldriniin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä selittää vuorovesi-ilmiön jos Kuu on ontto eikä sen painovoima näin riittäisi aikaansaamaan ilmiötä.
Sitä varten yleensä rannikolla on tuulivoimaloita.
Onpa yllättävää, että jotkut suomalaisetkin oikeasti noihin höpödokumentteihin uskoo, olin luullut että on myös kreationismiin ja kaikkeen muuhun sekoiluun uskovien jenkkien salaliittojuttuja vaan. Mutta näistä kommenteista päätellen monet täälläkin ottaa tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Kaikkihan tietävät, että kuu on juustoa, tarkemmin sanoen tilsit-tyyppinen juusto.
Pst.Ss on kylläkin kultaa, tietää Aku Ankka ("Kuun kultaa")
Kuu on juustoa! Kuttaperkkaa S------tna
Vierailija kirjoitti:
Onpa yllättävää, että jotkut suomalaisetkin oikeasti noihin höpödokumentteihin uskoo, olin luullut että on myös kreationismiin ja kaikkeen muuhun sekoiluun uskovien jenkkien salaliittojuttuja vaan. Mutta näistä kommenteista päätellen monet täälläkin ottaa tosissaan.
Katsopas se ohjelma!
Olen varma, että ainakin hetkeksi pysähdyt miettimään "entä, jos..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopas se ohjelma!
Olen varma, että ainakin hetkeksi pysähdyt miettimään "entä, jos..."
Tästä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jostain lukenut että kun sinne laskeuduttiin niin kumahteli pitkään.
Tuskin ainakaan kuuhun osuminen, kun ääni ei kulje avaruudessa.
Silti planeetat pitää aika meteliä. Ootko kuunnellut?
Muinaiset avaruusoliot.
Todella mielenkiintoinen sarja. Siis vaikka kaikki jutut olisivat/ovat höpöhöpö-juttuja, silti hyvin nerokkaasti oivallettuja teorioita. Yksi parhaimmista sarjoista ikinä!
Kuuhan on juustoa. Rei'istä päätellen Emmentalia.
Vierailija kirjoitti:
Muinaiset avaruusoliot.
Todella mielenkiintoinen sarja. Siis vaikka kaikki jutut olisivat/ovat höpöhöpö-juttuja, silti hyvin nerokkaasti oivallettuja teorioita. Yksi parhaimmista sarjoista ikinä!
Täydellistä potaskaa. Kaikkea sitä televisioon päästetäänkin, joku heikko ottaa vielä todesta.
Sille on ihan syynsä, minkä takia tuollaista sontaa lähetetään keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muinaiset avaruusoliot.
Täydellistä potaskaa. Kaikkea sitä televisioon päästetäänkin, joku heikko ottaa vielä todesta.
Kerro esimerkkinä jokin kaikkein potaskoin siteeraus siitä ohjelmasta?
Onko se lujempirakenteista laavakiveä ohjelman mukaan, vai sitä joka näyttää reikäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se lujempirakenteista laavakiveä ohjelman mukaan, vai sitä joka näyttää reikäiseltä.
Basalttia
Kuu niinkuin ihmiset. Kuu-ukot ja akat. Raskaita kuunaamoja, jotka avaavat suunsa juotuaan pullon viiniä. Niskassa paratiisin laavaviitta ja ei mitään suuntaa. Iskelmiä, tarinoita ja satuja, kaikki kuusta. Kuu valvoo ja vaeltaa, kun laitat pääsi väsyneen ilolla tyynyä vasten.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa että maapallo pyörii akselinsa ympäri ja että maa liikkuu vielä avaruudessa. Kuu kiertää maata ja pyörii itsekkin mutta silti maahan näkyy aina sama puoli kuusta. ???
Yksi kvantiljoonasta madhollisuus tuollaiseen sattumaan. Kuka uskoo?
Ajatelkaapa että maapallo pyörii akselinsa ympäri ja että maa liikkuu vielä avaruudessa. Kuu kiertää maata ja pyörii itsekkin mutta silti maahan näkyy aina sama puoli kuusta. ???