Missä välissä raskautta rintasi kipeytyivät?
Kommentit (27)
Ennen kuin tein testin. Siitä aavistin olevani raskaana, koska rinnat eivät koskaan muulloin olleet kipeät.
Pari päivää synnytyksen jälkeen kun maito nousi ;D
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 22:46"]
Ennen kuin tiesin edes olevani raskaana. Tai siis siitä arvasin, että olen raskaana, kun rinnat oli niin oudon kipeät. Tämä oli ennen ennenkuin seur, menkkojen olisi pitänyt alkaa.
[/quote]
Just näin minullakin. Ja minulla ovat rinnat kipeytyneet aina ennen menkkoja, mutta tämä oli jotenkin ihan erilaista. Testin tein, kun menkat olivat muutaman päivän myöhässä, mutta olin jo monta päivää "tiennyt" olevani raskaana.
Mulla oli aika alusta yli puoleenväliin TOSI arat rinnat, öisinkin heräilin kipuun jos asento oli huono.
Nyt on rv33 eikä kipuja ole ollut enää lainkaan. Onkohan se ihan normaalia..?
Alussa, heti ekoja oireita oli rintojen kipeytyminen. Muutenkin kasvoivat odotusaikana ja imetysaikana paisuivat sitten ihan hirveiksi. Ei ne muistaakseni koko odotusaikaa kipeät olleet, lähinnä alkukolmanneksella.
Ihan alussa, siis silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
Jo ennen kuin raskaustesti näytti plussaa. Mulla on aina jonkun verran kipeät menkkojen aikaan, mutta kun olin raskaana kipeytyivät niin että paidankin pukeminen päälle sattui, koskaan muulloin eivät ole olleet yhtä kipeät.
Kuten monella muullakin näkyy olleen, minullakin juuri tämä oli ensimmäinen oire josta tiesin tärpänneen :-). Mitään samanlaisia tuntemuksia ei ollut ollut ikinä ennen.
Ei ne muistaakseni kauheesti... Olin ilman rintsikoita lähes koko raskauden.
Ei missään vaiheessa. T. Viiden äiti
Ennen kuin tiesin edes olevani raskaana. Tai siis siitä arvasin, että olen raskaana, kun rinnat oli niin oudon kipeät. Tämä oli ennen ennenkuin seur, menkkojen olisi pitänyt alkaa.
Jo ennen raskaustestiä eli ennen kuin edes sain tehdä raskaustestin.
Minulle kasvoi rinnat vasta raskausaikana.
9. raskausviikon paikkeilla, mutta eivät ne loppuun asti olleet kipeät.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 22:39"]
[/quot
Luuletko että ap tuon halusi kuulla??
Itsellä kipeytyi jo ennen testin tekoa :)
Ei missään välissä.
Ensimmäinen raskausoireeni oli, että rinnat EIVÄT olleet kipeät. Kipeytyminen on mulle pomminvarma menkkamerkki.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 22:39"]
[/quot
Luuletko että ap tuon halusi kuulla??
Itsellä kipeytyi jo ennen testin tekoa :)
[/quote]
Öh, tuota. Ap kysyi, missä vaiheessa kipeytyivät ja siihen vastattiin. Ei ollut mitään puhetta, millaisia vastauksia haluttiin....
Minullakaan rinnat eivät kipeytyneet missään vaiheessa, kolme raskautta takana (ja olen nyt sitten pahoillani jos oli "väärä" vastaus).
Mulla alko vasta ihan viimesellä kolmanneksella :)
Ennen plussaamista jo :D ihmettelin kauheesti, että miten voi olla niin kipeät... aattelin sen olevan joku hormonijuttu kun olin 3 kk aiemmin lopettanut pillerit terveyssyistä :D
olivat ihan ensimmäisesta viikosta viimeseen päivään :D niinkuin silloin murkkuna. samaa kipua.