Naisten ja miesten keskustelufoorumit
Naisena tulee vietettyä aikaa kummissakin ja on kumma nähdä kuinka paljon aikaa naiset käyttää muiden haukkumiseen ja kadehtimiseen.
Miksi?
Miespainotteisilla foorumeille ei juurikaan naisia haukuta eikä kadehdita muita pahansuopina eivätkä kaikki vastaukset ole silkkaa pään aukomista
Kommentit (27)
miespainotteiset keskustelualustat on asiallisempia sisällöltään, Miehet on muutenkin reilumpia eikä niin pienisieluisia kuin naiset
Toisaalta en ole nähnyt miespalstoilla joukkoa låssukoita julistamassa ettei tarvitse naisia, naiset on TYMIÄ eikä ne todellakaan kiinnosta millään tavalla. Jotenkin se pitää täällä tulla sanomaan 😄
Pätee myös arkielämään. Vertaa esim. naisvaltaiset vs miesvaltaiset työpaikat. Kummassa enemmän riitaa ja kaunaa?
Kiva, että muutit tätä avaustyyppiä niin, että esiinnytkin nyt naisena. Vähän vaihtelua.
Ei tarvitse vastata tähän, että mitä, tein kyllä ihan ekaa kertaa tämän avauksen ja olen ihan oikeasti nainen. Täten säästän sulta sen vaivan.
Tarkoitatko sitä y-alkuista miesten keskustelufoorumia jonka nimeä ei edes saa mainita täällä naisten palstalla?
Lasten sammakkofoorumin keskusteluja ei kannata ottaa tosissaan koska siellä käyttäjäkunta on kovin nuorta. Suomi24 on taasen vanhojen ukkojen horinoita täynnä. Uudelle asialliselle keskustelufoorumille olisi tilausta
Ketkä käyvät provoilemassa enemmän toistensa palstoilla?
Mitä keskustelufoorumeita vielä on?
Suomi24 meni palstauudistuksen myötä tunkioksi.
Ne harrasteaiheiset foorumit, joilla olen ollut, ovat pitkälti näivettyneet, menettäneet väen naamakirjalle ja whatsapp-ryhmille.
Assburger kirjoitti:
Kaksplus. Se oli ennen yhtä vilkas kuin Vauva, mutta on jotain syystä hiljentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja tulit sitten tänne naispainotteisella palstalle mollaamaan naisia.
Minä olen nähnyt ns. miespainotteisilla palstoilla ihan järjetöntä naisvihaa ja esineellistämistä.
joku ulílauta ei ole (aikuisten) miesten palsta.
Assburger kirjoitti:
Suomi24 meni palstauudistuksen myötä tunkioksi.
Ne harrasteaiheiset foorumit, joilla olen ollut, ovat pitkälti näivettyneet, menettäneet väen naamakirjalle ja whatsapp-ryhmille.
Tuo on totta että s24 on nykyään pilalla, todella huono käyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko sitä y-alkuista miesten keskustelufoorumia jonka nimeä ei edes saa mainita täällä naisten palstalla?
Mitä y alkuista? Vietän paljon aikaa luontoon liittyvissä foorumeissa. Eräily jne jne ja naisena minut on otetty hyvin vastaan ja neuvoa saa aina kun pyytää. Niin facebookissa kun netin foorumeilla.
Täällä olen nähnyt monesti kun mies tulee pyytämään sydän syrjällään apua niin ensimmäisenä haukutaan provoksi ja sen jälkeen lytätään. Sekaan mahtuu välillä pari asiallistakin viestiä mutta pääasiassa ilkeillään. Miksi? Helpottaako se omaa oloa?
Ovatko ne miesten foorumeita?
Y-alkuinen foorumi on ulilauta. Vaihda alkukirjain.
Foorumiin vaikuttaa millainen moderointi foorumilla on. Täällä moderointi on lähinnä ketjujen poistoja ja kun käyttäjiä ei pakoteta rekisteröitymään ei ihmisille tule seurauksia pelleilystä. Jatkoaika.com laskettanee miehiseksi foorumiksi, mutta siellä moderointi on aktiivista ja käyttäjiä valvotaan rekisteröitymisen kautta. Trollaamiseen puututaan ja käyttäjät voivat saada esimerkiksi viikon tai kuukauden tauon mahdollisuudesta kirjoittaa foorumille.
Vierailija kirjoitti:
Foorumiin vaikuttaa millainen moderointi foorumilla on. Täällä moderointi on lähinnä ketjujen poistoja ja kun käyttäjiä ei pakoteta rekisteröitymään ei ihmisille tule seurauksia pelleilystä. Jatkoaika.com laskettanee miehiseksi foorumiksi, mutta siellä moderointi on aktiivista ja käyttäjiä valvotaan rekisteröitymisen kautta. Trollaamiseen puututaan ja käyttäjät voivat saada esimerkiksi viikon tai kuukauden tauon mahdollisuudesta kirjoittaa foorumille.
Foorumilta tosiaan vaaditaan aktiivinen ja aiheen tunteva moderointi.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Foorumilta tosiaan vaaditaan aktiivinen ja aiheen tunteva moderointi.
Jos muuten pihdintamoderoinnista kiinnostaa jotakuta, niin Areenassa (audio) oli mielenkiintoinen Juuso Pekkisen ohjelma aiheesta.
Ap:lla on todellinen superröntgenkatse, kun näkee täällä kirjoittajien sukupuolen.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on todellinen superröntgenkatse, kun näkee täällä kirjoittajien sukupuolen.
Hän on tunnettu siitä.
Itselläni tismalleen päinvastainen näkemys asiasta. Erityisesti nuoret miehet käyttäytyvät internetissä ihan päin helvettiä (olen itsekin nuori mies), Naiset ovat asiallisempia.
Ja tulit sitten tänne naispainotteisella palstalle mollaamaan naisia.
Minä olen nähnyt ns. miespainotteisilla palstoilla ihan järjetöntä naisvihaa ja esineellistämistä.