Muita, jotka kärsivät rumista sääristä?
Minullaon hirveästi vikoja ulkonäössä ja kaikki muutviat olen jotenkin pystynyt hyväkdymään, mutta rumat sääret häiritsevät todella paljon. Paksut ja rumanmuotoiset sääret ja epäsymmetriset.
Kommentit (9)
Minulla taas toisinpäin. Sääret ovat melkein ainoat, joihin olen kropassani tyytyväinen.
Koita muokata sääriä punttiksella.
Sellaista se elämä on. Rumille säärille ei oikein mitään voi.
Keskity yläpäähän. Elämäsi on kivampaa.
En kärsi. Minulla on pitkät, hoikat ja kauniit. Muiden sääriä en mieti, jos vaikka rumat olisikin.
Katsotteko paljon muita ihmisiä ja kiinnitätte huomiota heidän "rumiin" piirteisiinsä? Pikku vinkki että kukaan terve ihminen ei katsele sinua tuolla kriittisyydellä. Oma hyvinvointi lähtee siitä että alkaa arvostaa tseään ja muita. Minä olen oppinut pitämään "rumia" asioita itsessäni kauniina ja olen onnellinen. Siis rehellisesti nyt en osaa edes kuvitella miltä rumat sääret näyttävät vaikka joskus luulin että minullakin oli sellaiset.
Laittakaa googleen ugly calves ja etsitte ne rumimmat paksut epäsymmetriset sääret. Varmaan harmittaisi jos itsellä olisi sellaiset.
Minä kärsin valtavasti. Lähiseudun naisilla on sellaset tolppasääret, todella kivaa katsoa. Huh!!
Toiset vertailevat jatkuvasti muiden ihmisten ulkonäköä ja/tai pukeutumista itseensä, varmaan kaikki kokevat jonkinlaisia ulkonäköpaineita oli sitten sääret tai vaikka käsivarret kyseessä. Niillä mennään mitä on, ei se muitten katseista tai kärsimyksestä mihinkään muutu. Parempi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, iloita hyvistä puolistaan. Vartalotyypin mukainen pukeutuminen voi helpottaa elämää.
Hmm mul on ehk vähän hassut (riippuu päivästä, turpoo helposti🤣) mut en kärsi kyllä niistä.. Muu kroppa sit sen verran hyvä että kokonaisuus on mulle parempi ku moni muu olis joten en tuijota yksityiskohtii.toki jos olisin yksityiskohta tarkka ihminen niin voisin esim laihduttaa ja vältellä urheilua yms ja koittaa, valita lajit esim aerobiseks kaikki, yms, mut "valitettavasti" tykkään just jalkatreeneistä koska jalat vahvat.
Olenko ainoa rumasäärinen?