Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaa: kuinka monta maailman maata tiedät? (katso kuvat, huhuh...)

Vierailija
15.05.2013 |

http://www.sporcle.com/games/g/world

Mitä sait tulokseksi? Minä sain säälittävät 51, mies sai 140 ja nauraa nyt minulle. Oletko ylioppilaslakkisi arvoinen? Minä en.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

152/197

Ei ollut eka kerta kun pelaan tätä peliä, tosin viime kerrasta (jolloin olin saavuttanut "kaikki oikein"-tason) on aikaa yli puoli vuotta... Näin se muisti heikkenee.

Vierailija
2/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

70, en näköjään osaa maita englanniksi, Turkemenistan, Kazakstan ja kaikki noi vanhat slobomaat jäi saamatta, kun en tiennyt miten ne kirjoitetaan.. Ja ihan kymppinoloa, en muistanut miten Viro kirjoitetaan englanniksi. Ja oikeaa kirjoitus asua Isolle-Britannialle hain tosi kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 17:11"]

Miten toi toimii,

Mulla on varmaan huonoin tulos kun en osaa pelata peliä...

[/quote]

Siinä on se "Play Game" - nappi. Paina sitä. 

[/quote]

ei toimi mulla niin. oon painanut ja kello lähtee käymään, ja on kirjoitusruutu, mutta en tiedä minkä maan nimen kirjoitan enkä saa valittua mitään maata. ja kun kirjoitin vain jonkun nimen ei se siittä millään mihinkään mene yksi nimi on siinä ,

Vierailija
4/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi, 170 pistettä vaikka olen tavallinen kouluja käymätön maatiainen, pottunokkainen, persjalkainen kotimamma. Jotain hyötyä siitä, että mies "pakottaa" katsomaan olympialaiset sun muut penkkiurheilijan must -ohjelmat. Mä kyllä koulussa tykkäsin maantiedosta.

Ongelmia tuotti lähinnä karibian seutu ja oseania. Muutama pikkuvaltio euroopasta ja aasiasta jäi myös huomaamatta. Etelä-Amerikka ja Afrikka meni kokonaan oikein.

Vierailija
5/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain kaksi kertaa 70 ja yritin jotain 7 kertaa t.nainen 26v. 

Vierailija
6/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ap tästä pelistä!!!

Vierailija
7/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ap tästä pelistä!!!

Vierailija
8/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

72, enempi olisin tiennyt jos olisi ollut suomeksi. Tuli yläasteen mantsan tunnit mieleen, kun meillä oli pistareita aina noista maista ja niiden pääkaunpungeista :)

T. amis

Vierailija
9/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

55, joitain mitä olisin muistanut, en muistanut miten kirjoitetaan englanniksi. Surkea tulos kuitenkin. Afrikka jäi aika autioksi.

Vierailija
10/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska peli! Olen ollut maantiedosta aina kiinnostunut, joten tulokseksi sain 170. Karibian saarivaltioita unohtui, ja Euroopasta tuli muutama todella nolo moka, mm. Unkarin olemassaolo unohtui totaalisesti :) Afrikka ja Aasia menivät näköjään melkein oikein, Singapore unohtui, samoin Etelä-Sudanin olemassaolo.

Seychellien ja Equadorin kirjoitusasun kanssa oli ongelmia. Vaikeaa oli keksiä myös Keski-Afrikan tasavallan oikea nimi, samoin Kongon demokraattisen tasavallan oikea kirjoitusasu. Kartta auttoi tosi paljon.

Vierailija
11/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

111, sama homma kuin muilla, että tulisi enemmän pisteitä jos olisi suomeksi. Suurin osa ajasta meni siihen kun mietti mikä tää on englanniksi. Ja kyllä mä uskon sen että jotkut saa tuosta täydet pojot lunttaamatta. Mun miehellä on äärettömän hyvä muisti ja voisin kuvitella hänen saavan tuosta melkein täydet pisteet. Niin ja pitikö kertoa koulustausta? Mulla vain peruskoulu, mutta luen uutiset(siis oikeat uutiset enkä viihde..) päivittäin niin maat on jääny mieleen. Nuo pikkuiset saarivaltiot oli hankalia.

Vierailija
12/73 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa pelasin, ja joka kerta 110 tienoille, mutta eri maat jäivät puuttumaan. Euroopasta löytyy kaikki, kunhan vain muistuu mieleen ja Afrikka jää tyhjimmäksi. Ja aina jäi muutama maa kirjoitusasusta kiinni.

Positiivista oli se, että Britanniaan riitti, kun kirjoitti uk, jenkkeihin usa, ja Myanmar kelpasi Burmanakin.

Vierailija
13/73 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

109, oli todella oudon hauskalla tavalla ahdistava kun yritti kelata mielessään kaikkia euroviisuja ja kriisipesäkkeitä ja miss universumeja ja uhanalaisia eläimiä. :D Kiitos tästä!

Vierailija
14/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ketju:)

Vierailija
15/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivory coast kelpasi Norsunluunrannikkoon varsin hyvin. Ei siis tarvinnut tietää sitä ranskankielistä nimeä.

Vierailija
16/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kolme päivää harjoitellut ja osan jo kaikki Amerikkojen, Euroopan ja Afrikan maat. Tosin perhanan Burundi joka kerta meinaa unohtua. Mikä siinä Burundissa on niin vaikeaa muistaa??   Nyt alan päntätä Aasiaa ja Oseaniaa! 

(Äitiyslomalla, viimeisillä raskausviikoilla on vähän liikaa aikaa:)

Vierailija
17/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi toimii,

Vierailija
18/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin treenaamaan tän ketjun innoittamana ja eilen sain kaikki :) jee

Vierailija
19/73 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 17:11"]

Miten toi toimii,

[/quote]

Siinä on se "Play Game" - nappi. Paina sitä. 

Vierailija
20/73 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääh 65 vaan kun en osannut kirjoittaa kaikkia valtionimiä englanniksi.. afrikan kohdalla tuli black outti, eurooppa meni melkein kokonaan.. voisi tuota vielä harjoitella :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi