Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko enää toivoa?

Vierailija
15.05.2013 |

Äitini sairastaa laajasti luustoon ja maksaan levinnyttä rintasyöpää. Maksa levinneisyys löydettiin helmikuussa. Äiti on ollut tosi heikossa kunnossa ja viimeiset kolme viikkoa pyörätuolissa. Sytostaatteja on yritetty antaa, mutta huonon kunnon takia se ei ole oikein onnistunut. Kunto on romahtanut muutamassa viikossa. Viimeiset päivät kotona äiti nukkui melkein kokoajan, oli pahasti turvonnut ja kärsi muistihäiriöistä. Myös persoonallisuus oli jotenkin muuttunut... Toissa päivänä saimme äitin viimeinkin lääkäriin ja nyt on osastolla. Sekavana, vaikkei mitään uusia lääkityksiä ole aloitettu.. Onko enää toivoa että äiti tuosta toipuisi?Ihan selvää vastausta emme hoitajilta ja lääkäreiltä saa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kurjalta. Jos hoidot lopetetaan, äitisi on terminaalivaiheessa. Mutta niin kauan kun elämää on, on toivoa. Ainakin niin halutaan uskoa.

Vierailija
2/8 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni, sata varma en tietenkään ole, mutta sanoisin silti, ettei ole juurikaan toivoa. Etäpesäkkeitä tullee löytymään vielä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olisi ollut aloittaa hormonihoidot. Niitäkään vaan ei nyt pystytä antamaan kun kunto on niin huono. 

ap

Vierailija
4/8 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että toivoa ei enää ole. Olen hyvin pahoillani. Tutullani kävi juuri noin, että sytostaatteja ei saatu annettua huonon kunnon takia ja hän meni siitä vain alaspäin kunnes kuoli.

Vierailija
5/8 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavuus tarkoittaa varmaan etäpesäkkeitä aivoissa. Ja se, että mitään uutta lääkitystä ei ole aloitettu kuullostaa siltä, että niistä ei ole enää hyötyä. Pyytäkää tapaaminen äitänne hoitavan lääkärin kanssa ja kuunnelkaa mitä hän sanoo. Itse olen ollut paikalla todistamassa, kun hoitohenkilökunta selkeästi ilmoittaa, että mitään toivoa ei enää ole ja enää hoidetaan kipuja, omaiset kyselevät vielä jonkun uuden mullistavan kantasoluhoidon perään:( Eli ei haluta kuulla totuutta vaikka se selvästi sanotaankin. 

Vierailija
6/8 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kannata valmistautua siihen, että loppu on hyvin lähellä. Olen pahoillani!

Vierailija
7/8 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sinua! *lähettää halin*

olet sinä arvokas!

jos yhtään lohduttaa,niin on meitä muitakin huono-onnisia rakkauden suhteen yms. minä esmes jo toista kertaa erosin,koska mies löysi uuden naisen ja teki muitakin häijyjä temppuja. ja tässä olen 4 lapsen yh;na 35 vuotiaana. ja kaunis olen,mutta aina siltikin jätetty toisen takia..

tsemiä!

Vierailija
8/8 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 13:06"]

voi sinua! *lähettää halin*

olet sinä arvokas!

jos yhtään lohduttaa,niin on meitä muitakin huono-onnisia rakkauden suhteen yms. minä esmes jo toista kertaa erosin,koska mies löysi uuden naisen ja teki muitakin häijyjä temppuja. ja tässä olen 4 lapsen yh;na 35 vuotiaana. ja kaunis olen,mutta aina siltikin jätetty toisen takia..

tsemiä!

[/quote]

ups! anteeksi kauheesti! tuli väärään ketjuun!

voimia ihan hirmuisesti sinulle ap!