Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka inhoat maitoa

Vierailija
11.07.2020 |

Miltä tuntuu elää ilman kermajäätelöä, erikoiskahveja (jos juot kahvia), jogurttia, erilaisia jälkiruokia, viiliä (no itse en pidä viilistä, jotkut pitävät), raejuustoa, tavallista juustoa, suklaata...?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISSÄ KOHDASSA OLEN SANONUT SANALLAKAAN, ETTÄ TÄYTYY JUODA MAITOA??? tiedän minäkin miltä bisse maistuu, vaikken sitä juo!!

Vierailija
42/42 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muinaismuija kirjoitti:

muinaismuija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on naurettavaa tai ei, mutta en voi sietää maidon makua.  En siis juo sitä eikä se ole mua haitannut eikä sen pitäisi haitata muitakaan. - 2

Ööö no ketä se on haitannut? :D Et oikeasti inhoa maitoa, jos käytät maitotuotteita. Ketä tahansa ällöttää se makea hyla-litku, mutta täysin tavallinen maito on niin neutraali maultaan, että sitä jos inhoaa, niin inhoaa maitotuotteitakin.

Entas kun saaa maidosta kamalat vatsanvaanteet mutta maitotuotteista ei?

Se d-vitamiinivalmiste, mitä Valio käyttää, on maissiöljyssä. Täytyy aina tarkistaa, ettei ole yhtään sitä. Monikin saa kouristuksia siitä, mutta luomutäysmaidosta ei minkäänlaisia:-)

En siis tiedä valmisteen nimeä, mutta tuossa on yliannostusoireita yhdestä tablettiversiosta:

"4.9 Yliannostus

Äkillisen tai pitkäaikaisen yliannostuksen vakavin seuraus on D-vitamiinin toksisuudesta johtuva

hyperkalsemia.

Oireita voivat olla pahoinvointi, oksentelu, polyuria, anoreksia, heikkous, apatia, jano ja

ummetus.

Pitkäaikainen yliannostus voi johtaa hyperkalsemian seurauksena verisuonten ja elinten

kalsifikaatioon.

Hoitona on kaikkien D-vitamiinivalmisteiden käytön lopettaminen ja rehydraatio."

Re- tarkoittaa yleensä "uudelleen". Aiheuttaako tuo siis kuivumistaKIN?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi