Sinä, joka inhoat maitoa
Miltä tuntuu elää ilman kermajäätelöä, erikoiskahveja (jos juot kahvia), jogurttia, erilaisia jälkiruokia, viiliä (no itse en pidä viilistä, jotkut pitävät), raejuustoa, tavallista juustoa, suklaata...?
Kommentit (42)
muinaismuija kirjoitti:
muinaismuija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on naurettavaa tai ei, mutta en voi sietää maidon makua. En siis juo sitä eikä se ole mua haitannut eikä sen pitäisi haitata muitakaan. - 2
Ööö no ketä se on haitannut? :D Et oikeasti inhoa maitoa, jos käytät maitotuotteita. Ketä tahansa ällöttää se makea hyla-litku, mutta täysin tavallinen maito on niin neutraali maultaan, että sitä jos inhoaa, niin inhoaa maitotuotteitakin.
Entas kun saaa maidosta kamalat vatsanvaanteet mutta maitotuotteista ei?
Se d-vitamiinivalmiste, mitä Valio käyttää, on maissiöljyssä. Täytyy aina tarkistaa, ettei ole yhtään sitä. Monikin saa kouristuksia siitä, mutta luomutäysmaidosta ei minkäänlaisia:-)
En siis tiedä valmisteen nimeä, mutta tuossa on yliannostusoireita yhdestä tablettiversiosta:
"4.9 Yliannostus
Äkillisen tai pitkäaikaisen yliannostuksen vakavin seuraus on D-vitamiinin toksisuudesta johtuva
hyperkalsemia.Oireita voivat olla pahoinvointi, oksentelu, polyuria, anoreksia, heikkous, apatia, jano ja
ummetus.Pitkäaikainen yliannostus voi johtaa hyperkalsemian seurauksena verisuonten ja elinten
kalsifikaatioon.Hoitona on kaikkien D-vitamiinivalmisteiden käytön lopettaminen ja rehydraatio."
Re- tarkoittaa yleensä "uudelleen". Aiheuttaako tuo siis kuivumistaKIN?
MISSÄ KOHDASSA OLEN SANONUT SANALLAKAAN, ETTÄ TÄYTYY JUODA MAITOA??? tiedän minäkin miltä bisse maistuu, vaikken sitä juo!!