Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä teinipojalle vaatteita?

Vierailija
15.05.2013 |

Mistä siis löytää laadukkaita vaatteita yläasteikäiselle pojalle. Paitoja, huppareita, housuja. Sellaisia tavallisia. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita ei löydy mistään, ja jos vielä tahtois jotain euroopassa valmistettua, vois poika kietoo pyyhkeen vyötärölle ja lähteä kouluun...

Vierailija
2/16 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukaupoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllästyin kun mikään mun ostama ei yhtäkkiä seiskaluokkalaiselle enää kelvannut ja ulkoistin ongelman. Teini teki listan tarvitsemistaan ja haluamistaan vaatteista, mietti itse ostopaikkoja ja seurasi netistä ja lehdistä tarjouksia. Teki sitten arvioin summasta, joka vaatteisiin menee, ja tämän summan annoin teinille, joka kävi itse ostamassa kamppeensa. Systeemi toimii edelleen :)

Ollaan myös katsottu vaatepaketteja huuto.netistä yhdessä ja kahdesti huudettu sieltä sopiva.

Säästä itseäsi! Teineille vaatteiden ostaminen on pirullisinta puuhaa ikinä...!

Vierailija
4/16 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme poikaa, iät 19v, 12v ja 11v ja vanhin ostelee paljon kirppareilta ja kulkee myös mustissa bändipaidossa, onneksi tuo aika alkaa pikkuhiljaa menemään ohi ja muukin kelpaa jo päälle. Muita paikkoja ovat Stocka, Jim&Jill, Henkkamaukka (laadusta ei varmaan tietoakaan..), netistä tilataan nuoremmille mm. Blue Tomatosta, Ponkesista ja Laminasta skeittityylisiä vaatteita.

Vierailija
5/16 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asos.com

Sieltä kannattaa tilata ja varsinkin Asoksen omat farkut ja muut housut ovat erittäin laadukkaita hintaansa nähden. Yhdestäkään ei ole saumat ratkenneet eikä ole lähtenyt värit kun pesty.

Vierailija
6/16 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun lapset on jo teini-iässä ei ole näitä murheita, että joutuisi heidän vaaatteitaan miettimään.

Eli ei mitään tietoa, mistä ostavat.

Vierailija
7/16 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilukaupat, jack & jones, etnies

Vierailija
8/16 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks meillä on vielä Seppälä kPoika 13 v. 

Ei sillä laadulla ole mitään väliä, jos poika skeittaa, keulii ja parkouraa, niin ei siinä menossa kauaa mitkään vaatteet säily ehjänä.

Vierailija
9/16 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttila, Seppälä, Vaatehuone.

Vierailija
10/16 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa-hallista ainakin ennen sai kohtuu hinnalla.

Vierailija
11/16 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliike meillä suosituin. Pojat 14v ja 16v. Myös Jack&Jones on hinta-laadultaan hyvä 

Vierailija
12/16 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:ssä jotkut vaatteet on ihan kestäviä ja kivoja.

Stockalta, Hilfigeriltä, Gantilta, COS:lta, Tiger of Swedeniltä löytyy myös kivoja, mutta vähän hinnakkaampia vaatteita.

Vierailija
13/16 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa NewYorker? 

Sieltä mun täällä Saksassa asuvat pojat ostavat paljon. 

Vierailija
14/16 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asos.com

Sieltä kannattaa tilata ja varsinkin Asoksen omat farkut ja muut housut ovat erittäin laadukkaita hintaansa nähden. Yhdestäkään ei ole saumat ratkenneet eikä ole lähtenyt värit kun pesty.

Saumat ratkenneet? En oo kuullutkaan moisesta ongelmasta.

Meillä eniten vaatteita löytyy Carlingsista.

Vierailija
15/16 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä valitsevat mieleiset zalandosta. Helppoa ja saa rauhassa sovittaa.

Vierailija
16/16 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laittavat linkit mulle viestinä ja tilaan. On jack&jones, emp, hm.. Yleensä marketeistakin löytyy urheilumerkkejä. Viimeksi halusi poika prismasta Lee cooperin farkut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi