Tänne uusia mielenkiintoisia blogeja
Kommentit (60)
Suurin osa tähän linkatuista blogeista ei ole yhtään sisustukseen viittaavia, vaikka aloittaja sellaisia kyseli. Olisko niitä uusia mielenkiintoisia sisustuspainoitteisia blogejakin jossain?
Tunnin päivässä? luetko samat tekstit moneen kertaan vai miten saat tunnin kulumaan?
Bagmiss-laukkufriikki on ihana. Ei varsinaisesti laihdutusblogi mutta tyylikkaita leideja kyllakin ilman mitaan sugar-daddy hehkutteluja.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 20:01"]
Tunnin päivässä? luetko samat tekstit moneen kertaan vai miten saat tunnin kulumaan?
[/quote]
No niinpä! Mitä ihemettä. Toi pin the fuck ups oli kyllä hyvä :D :D mutta muuten aika tylsää settiä... olisko mitään ERILAISTA lisää? ei aina sitä samaa tähtityynyä ja ulkoilua saaristossa.
Löysin tämmöisen nuoren tytön blogin joka vast ikään poisti vanhat tekstit mutta erittäin mielenkiintoista tekstiä ja ajatusmaailmaa tytöllä!
sivustolla bubblare.fi on mielenkiintoisia blogeja, laidasta laitaan.
blogi jossa kirjottaa vierailevat bloggaajat. Tällähetkellä siellä on Mert Otsamo.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 14:16"]
Ei ole minun makuuni tuo pinup-blogi.
[/quote]
Eivätpä sitä täällä muut mainostakaan kuin bloggaajat itse. Mutta he sitten spämmäävätkin blogiaan kaikkialle, oli ketjun aihe mikä hyvänsä.
Itse pidän villa nannasta, käsityöt kivoja ja tuunaukset kekseliäitä.
Lisää spämmäystä:)
lifestyleksi tätä voi kutsua->reissausta, kulttuuria, ruokaa
beenthere-dondet.blogspot.com
väkivaltaista tyttörakkautta, laihistelua, poseerausta ja rasistisia mielipiteitä, ailahtelevia mielialoja, allasbileitä ja söpistelyä, kukako Queen of chaos Susse
Tällaista blogia olen aloitellut, enjoy!
Arkea, vauvailua ja pieniä elämän iloja ja arvoituksia. :)
täytyyk tuonne kirjautua?