Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset haluaa olla niin itsenäisiä

Vierailija
11.07.2020 |

Tahtoisin naisen joka näkee miehen samaan tapaan kuten ennen vanhaan.
En tarkoita nyt kuitenkaan mitään että naiset ei saisi äänestää tai että naiset on vaan lapsenteko koneita tai nainen kuuluu keittiöön nyrkin ja hellan väliin.

Olisi unelmaa saada nainen joka arvostaa miehessä kuitenkin sitä että mies käy töissä, tekee pitkiä päiviä ja pääasiassa elättää. Mies joka tekee kaikki fyysiset työt ja naiselle jää kotitöitä enemmän ja ruuan teko. Mies on perheen pää ja tekee isoimmat päätökset, naistaan tietysti kuunnellen ja kunnioittaen.
Minun palkalla naisen ei edes tarvitsisi mennä ollenkaan töihin. Ja en tarkoita ettenkö itse osallistuisi noihin kotitöihin tai muuhun, mutta enemmistö jäisi naiselle. Ja jos nainen haluaa olla töissä on sekin ok, mutta harva mieskään tekee niin pitkää päivää kun minä. Nykyään moni näkee tämän asian niin että haluan itselleni taloudenhoitajan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuollaisia miehiä on? Ei ole 50 vuoteen tullut yhtään vastaan :) Kyllä varmasti ottajia olisi kun löytyisi näitä kultakimpaleita. Yleensä siinä käy just kuten edelliset kommentoi, eli mies jättää, pettää, ei elätäkään, juo ja nyrkkeilee, hylkää, valehtelee, odottaa täyshoitoa ja palvelua 24/7 jne.

Mammapalstalla riittää näitä uhoojia.

Vierailija
22/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys. Naiset ovat luonteeltaan itsenäisiä, ei siinä ole mistään haluamisesta kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät ihmiset (naiset) takertuko tuohon raha asiaan. Nainen saa tienata vaikka paremmin kun minä ja käydä töissä kuinka paljon lystää että pärjäisi taloudellisesti myös ilman minua. Nähkää kokonaisuus mistä puhun

Ap

Aloituksessasi sanoit, että mies pääasiassa elättää,  siksi varmaan ajattelimme, että... no, mies pääasiassa elättää.

Eli sinusta yksi mahdollinen skenaario olisi se, että nainen käy töissä, ehkä enemmän kuin sinä, tienaa enemmän kuin sinä. Ja hän tekee kotityöt, sinä teet "fyysiset" työt (joita on kaupunkiasunnossa kerran kymmenessä vuodessa lampun ruuvaus kattoon), ja sinä sanelet kaikki tärkeät päätökset. 

Trollannet.

Älä unohda auton renkaiden vaihtoa. Vieläpä kaksi kertaa vuodessa...kyllä tolla raatamisella jo pitää saada vastikkeeksi jokapäivä useampi ruoka-annos ja puhtaat vaatteet.

Vierailija
24/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinä haluat itsellesi taloudenhoitajan ja vakipillun. Suhteennehan ei olisi kovin syvällinen, koska olet aina töissä.

Naiset eivät kaipaa miestä päättämään omista asioistaan, vai haluaisitko ap itse jonkun sanelemaan, miten sinun kuuluu elää? Onko sinulla kykyä asettua puolisollesi suunnittelemaasi asemaan? Suostuisitko itse elämään niin?

Feministi

Olen avoimesti ja ylpeästi feministi. En ole mikään miehen kenkiä satunnaisen rovon toivossa nuoleva pelokas pikkutyttö.

Vierailija
25/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm. Japanissahan tuollaista perinteisempää perhe-/parisuhdemallia vielä esiintyy. Minulle kävisi, mikäli tehtäisiin täysin Japanin malliin; eli nainen hallitsee talon varoja vaikka mies onkin se joka käy töissä, ja antaa sitten miehelleen ”viikkorahaa” (etteivät rahat hupene esim. alkoholiin tai uhkapeleihin). :-)

Eli sinulle on ok jos mies on isossa firmassa niin ryypätään pomon rahoilla useamman kerran viikossa ja sitten huorien tai karaoken kautta kotiin?

Kaikki muu OK paitsi maksulliset naiset, ja jos niihin ukko sortuu niin ihan hyvinhän voisin itsekin kutsua (miehen rahoista maksettuja) rattopoikia ihan kotiin asti, miehen painaessa 16h työpäivää. :-D

Vierailija
26/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. Japanissahan tuollaista perinteisempää perhe-/parisuhdemallia vielä esiintyy. Minulle kävisi, mikäli tehtäisiin täysin Japanin malliin; eli nainen hallitsee talon varoja vaikka mies onkin se joka käy töissä, ja antaa sitten miehelleen ”viikkorahaa” (etteivät rahat hupene esim. alkoholiin tai uhkapeleihin). :-)

Tuo sama systeemi on käytössä islaminuskoisissa maissa.

Vierailija
27/27 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta että mies tekee isoimmat päätökset? Nainen on usein miestä intuitiivisesti viisaampi, niin kuuntele vain sitä naisen puolta tarkasti ja päätökset yhdessä. 

Liberaalissa yhteiskunnassa pitäisi olla mahdollisuus kaikenlaisiin elämänmuotoihin jos ne eivät vahingoita ketään.