Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka painavalla kahvakuulalla treenaat?

Vierailija
14.05.2013 |

Ja kauanko olet kuulailua harrastanut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuula on ollut sairauden takia tauolla jo lähes pari kuukautta, mutta sitä ennen treenasin kutosella ja joitain tiettyjä liikkeitä kasilla. Harrastin ennen taukoa puolisen vuotta.

Vierailija
2/8 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-12 kg riippuen liikkeestä. Pari vuotta mutta ehkä kerran vkossa kun käyn mielummin ryhmäliikuntatunbeilla (body pump jne), kahvakuulaa käytän salitreeneissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä aloin ja 4kg:lla aloitkn ja sittemmin olen vaihtanut ennen joulua kasiin, hiihtolomalla kymppiin ja nyt 12 hankinnassa.

Vierailija
4/8 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-12, liikkestä ja treenitavasta (lyhyttä/pitkää sarjaa/yhdistelmäliikkeitä jne) riippuen. Yleensä 8 tai 12 kg, kutonen taitaa olla enää tuulimyllyssä
Syksystä lähtien olen käynyt 1 ohjattu tunti/viikko.

Vierailija
5/8 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 16-kiloinen kylkiliikkeissä ja heilautuksessa ja 12-kiloinen vatsalihaksissa (istun jalat koukussa ilmassa ja siirtelen sitä painoa vatsan puolelta toiselle). Ns. peruskahvakuulaliikkeitä kun tein niin oli 6 kilon kuula, nykyään saattaisi olla liian kevyt. Teen salilla käydessä kahvakuulaliikkeitä ehkä kahdesti viikossa.

Vierailija
6/8 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkroppaliikkeissä 12-16kg, jalkaliikkeissä 20-24kg. Käyn kerran viikossa tunnilla, treenivuosia takana 2, muutenkin treenaan paljon (mm salitreeni 3 x viikossa).

Vierailija
7/8 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kg:lla. Aloitinviime syksynä 6 kg:lla.

Vierailija
8/8 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ja 10 kg. Syksyllä aloitin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän