Kaverini nai pettäjän
Mulla on yks kaveri tai oikeammin tuttava (ei olla niin paljon tekemisissä, niin pidän enemmän tuttavana), joka meni juuri naimisiin miehen kanssa, jonka tiedän olevan sika. Tuttavalla on takanaan pitkä avioliitto ja ero, sitten tapasi tämän ukon ja menivät pika vauhtia naimisiin.
Tunnen tämän miehen yhteisen kaverin kautta. Tiedän, että hän on pettänyt jokaisessa suhteessaan eikä siinä vielä kaikki: Tämä mies lähetteli mulle tosi seksuaalissävytteisiä viestejä, joista kävi hyvin ilmi, että halusi minusta sänkyseuraa kun seurusteli jo tämän mun tutun kanssa! Hän ei todennäköisesti tiennyt, että tunnemme toisemme tämän naisen kanssa. Tekisi mieli vähän säikyttää äijää uhkaamalla näyttää tämän viestit vaimolle. Mutta oon niin nössö, etten varmaankaan uskalla tehdä sitä. Mitä te muut tekisitte, vai antaisitteko olla? Kulunut aihe juu, mutta kun omalle kohdalle sattui niin kiinnostaa kuulla mielipiteitä.
Kommentit (7)
No voi.
Tottakai annat kuherrella ja sitten kun ystäväsi on koukkuuntunut paskiaiseen kunnolla ja pettämiset tulee ilmi, naurat sisäisesti. Ja ehkä jopa ääneen.
Mikset kiristä ukkelia, tonni per viesti, ja olet ehkä hiljaa.
😁
Siinä on vaan se, että kun tämä mun kaveri on niin valtavan onnellinen. Facebook pursuaa kuvia häistä ja kaikki päivitykset on niin vaaleanpunaista pumpulia..Ehkä mulla ei kuitenkaan oo sydäntä tiputtaa häntä sieltä pilvilinnoista. Toivottavasti eivät nyt onnen huumassa menisi lasta tekemään :(
Ap
Olisit kertonut sille vaimolle ennenkuin meni naimisiin. Nytkö sitten haluaisit pahoittaa kaverisi mielen?? Mitä sinä siitä saisit?? Ei voi muuta kun ihmetellä.
Älä uhkaa miestä. Tottakai voit kertoa viesteistä kaverille, jos mies on paatunut pettäjä. Voit miettiä miten varovasti ilmaista asian, ettei hän tipu kovin korkealta, miettiä eri sanamuotoja ja lähestymistapoja. Myös mihin tiedot perustuvat. Kerro ennen kuin tekee lapsen nyt.
Miksi hemmetissä et voinut kertoa ajoissa? P*ska kaveri kyllä olet, toivottavasti en tunne tuollaisia.
näitähän riittää. kerro ihmeessä naiselle.