Miss Suomi 2020, taas puuttuu todelliset kaunottaret! Miksei kaikkein kauneimmat naiset hakeudu missikisoihin?
Niin, miksei?
Kyllä Suomessa löytyy hyvin kauniita naisia mm. kaupan kassoilla, hoitajina, opiskelemassa korkeakouluissa ja yliopistoissa, kirjastoissa, lenkkipoluilla ja kaupungillakin ainakin näin kesäisin. Mutta miksei heitä kiinnosta ura missinä? Heille voisi aueta sellaiset kansainväliset areenat, että rahaa tulisi vaikka kuinka, pääsivät matkustelemaan ja asumaan paikkoihin, jonne koskaan muulloin tuskin pääsisivät ja kaiken lisäksi avautuisi miesmarkkinoilla ovet niihin kaikkein menestyneimpiin ja rikkaisiin miehiin! Enkä nyt tarkoita mitään "setämiessarjaa", vaan esim. nuoria tai suhteellisen nuoria, globaalien suuryritysten johtajien poikia, jotka aikanaan perivät ne yritykset ja nousevat niiden pääjohtajiksi, ja aivan tajuttoman suurella liksalla!
Kauniit nuoret naiset, miksei tuollainen mahdollisuus teitä kiinnosta?
Kommentit (21)
Sen vuoksi, ettei oikeasti kauniit halua tulla roskajulkkiksiksi tai, että heitä esineellistetään. Helsingin oikeustieteellisessä olisi hyvää missiainesta, mutta onneksi monilla on myös aivot päässä.
Tienaa paremmin instagramissa influencerina. Esim. Janni Hussi voittaisi helposti Missikisat kun on sellainen iloinen taskuraketti, terve ja paksupeppuinen.
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Tienaa paremmin instagramissa influencerina. Esim. Janni Hussi voittaisi helposti Missikisat kun on sellainen iloinen taskuraketti, terve ja paksupeppuinen.
-Mies
Tuskin. Aivan liian lyhyt missiksi.
Ennen missivuoden tuloilla osti asunnon Helsingistä. Nyt ei edes Pieksämäeltä.
Minut olisi jätetty perinnöttömäksi, jos olisin missikisoihin hakenut.
No missiksi pääsemikseki ei riitä pelkkä kasvojen kauneus hiuksineen.
Täytyy olla hyvä vartalo, esiintymiskykyinen, kielitaitoinen jms.
Missit palkataan erilaisiin hommiin, edustustehtäviin, juontamaan tapahtumia, mainoksiin, jne. jne.
Työpaikan takiahan niihin mittelöihin lähdetään, tienaamisen takia, että saadaan julkisuutta ja sen myötä töitä ja rahaa.
Pelkkää bisnestä koko homma, sponsorit määrää hommaa ja valitsevat missin, vaikka se saadaan muulta näyttämään itse kilpailussa.
Ei pelkät kaupan kassan kauniit kasvot riitä noihin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies
Tuskin. Aivan liian lyhyt missiksi.
Kuulostaa siltä että toiset naiset ja homo miehet ovat siellä tuomaristossa?
-Mies
Ne osallistuvat uuteen EW-kisaan joka on sentään 2000-luvulla.
He ovat yliopistolla eikä heille tulisi mieleenkään mennä missikisoihin.
Jos olisi oikeasti hyvin järjestetty ja arvostettu kilpailu, jossa voitto toisi muutakin kuin turhaa julkisuutta, moni fiksu nuori nainen lähtisi mukaan. Nyt kisasta ei valitettavasti tule sellaista kuvaa. Ei ole tullut moniin vuosiin. Aina joku missi tilittää, miten huonosti on homma hoidettu. Tytöt olisivat varmaan nättejä, jos otettaisiin hyvät kuvat. Varsinkin 'tässä ovat missifinalistit' -kuvat ovat yleensä ihan kauheita. En tiedä, onko siellä meikattu kaikki samoilla väreillä, jotka eivät useimmille sovi, tai valaistus ihan mitä sattuu, mutta jo niistä kuvista on tullut sellainen olo, ettei siellä ihan parhaalla ammattitaidolla hommia tehdä ja jos olen erehtynyt katsomaan missikisat, se ei ole parantanut kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
He ovat yliopistolla eikä heille tulisi mieleenkään mennä missikisoihin.
Siellä tosiaan on paljon kauniita. Mallitoimistojen agentit, huomio, menkääpä yliopistolle etsimään malliainesta! Yliopistojen tiloihin kun on vapaa pääsy kaikilla.
Te, jotka tuota ehdotusta kritisoitte, niin 1. Bongataanhan mallikandidaatteja kadullakin, joten miten tuo juurikaan eroaisi siitä? 2. Mallitoimiston agentti vain kertoo naiselle mallin urasta, mitä se sisältää ja kertoo naiselle itselleen, että kuinka hänellä voisi olla mahdollisuus olla malli. Mutta ei velvoita tai sitoututa yhtään mihinkään! Eli ei tuosta ole mitään syytä mieltänsä pahoittaa! Kannattaisi ennemminkin olla ylpeä siitä, että on herättänyt mallitoimiston kiinnostuksen!
Ei kaikkia kiinnosta juontajan tai somettajan ura. Ei kaikkia kiinnosta keikkua jossain lavalla bikineissä ja olla alusvaatteissa kuvattavana. Jos jollain on haaveena vaikka lääkis, niin miksi hän hakeutuisi missikisoihin? Mitä hän saisi siitä? Joku Sunneva Kantolakin on niin epäpätevä, etten ottaisi kyllä häneltä mitään neuvoja. Jos missinä olosta saisi jotain palkkaakin, niin ehkä osanottajia olisi enemmän. Olen siis itse käsittänyt, että töitäkään ei niin vaan misseille ole tarjolla.
"Miksi haluat missiksi?" "Haluan olla esikuva ja roolimalli." Öö... tunteeko kukaan ketään, joka olisi nimennyt esikuvakseen Miss Suomen? Ja veikkaan missin nimenomaan luovan ulkonäköpaineita nuorille tytöille eikä olevan mikään "roolimalli."
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkia kiinnosta juontajan tai somettajan ura. Ei kaikkia kiinnosta keikkua jossain lavalla bikineissä ja olla alusvaatteissa kuvattavana. Jos jollain on haaveena vaikka lääkis, niin miksi hän hakeutuisi missikisoihin? Mitä hän saisi siitä? Joku Sunneva Kantolakin on niin epäpätevä, etten ottaisi kyllä häneltä mitään neuvoja. Jos missinä olosta saisi jotain palkkaakin, niin ehkä osanottajia olisi enemmän. Olen siis itse käsittänyt, että töitäkään ei niin vaan misseille ole tarjolla.
Mutta eihän lääkis ja misseys ole mitenkään toisiaan poissulkevia tekijöitä, hyvänen aika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän lääkis ja misseys ole mitenkään toisiaan poissulkevia tekijöitä, hyvänen aika!
On ne sillä tavalla, että misseys ei mitenkään vie sua eteenpäin jos tähtäimessä on lääkis. Misseys vie eteenpäin jos tähtäimessä on juontaminen ja julkisuus.
Minusta laulaja Jenni Vartiainen ja pääministeri Sanna Marin olisivat pärjänneet hyvin missikisoissa about 10 vuotta sitten. Heillä tosin oli muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lääketiede kiinnostaa, missileikit vievät vain aikaa sen opinnoilta.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi haluat missiksi?" "Haluan olla esikuva ja roolimalli." Öö... tunteeko kukaan ketään, joka olisi nimennyt esikuvakseen Miss Suomen? Ja veikkaan missin nimenomaan luovan ulkonäköpaineita nuorille tytöille eikä olevan mikään "roolimalli."
Ehkä he voivat voimaannuttaa meitä pyllybikinikuvilla, jotta voimme olla oman elämämme missejä.
Vierailija kirjoitti:
Ne osallistuvat uuteen EW-kisaan joka on sentään 2000-luvulla.
Siinä kisassa olikin tosi kauniita naisia! Hämmästyin sen kisan tasoa...missiemo kun on Henna Peltonen..
Koska heiltä löytyvät aivot ja järki sekä itsekunnioitus.