Olen TV-lupatarkastaja haluatko kysyä jotain
Kommentit (35)
Mennyt mies. Nyt tiedän, kenestä siinä lauletaan.
Itse asiassa tv-lupatarkastajat oli hyvä koulu opiskeluaikana. Opiskelijoiden kämppiähän ne aina väijyi. En vieläkään tykkää avata ovia tuntemattomille. Ties mikä valepoliisi siellä väijyy oven takana.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tv-lupatarkastajat oli hyvä koulu opiskeluaikana. Opiskelijoiden kämppiähän ne aina väijyi. En vieläkään tykkää avata ovia tuntemattomille. Ties mikä valepoliisi siellä väijyy oven takana.
Ai että. Käytävältä saattoi kuulua huuto:"Ai kuka sä olet? AI TV-LUPATARKASTAJA?"
Sen jälkeen kaikki samassa rapussa olevat tiesi olla avaamatta ovia.
Eikös monet TV-lupatarkastajat olleet poliiseja, joille lupatarkastus oli pelkkä sivutyö.
Joten ap, oletko poliisi vai minkä työn sivutyönä tarkastusta olet tehnyt?
Asutteko täällä !
- En asu ;)
Zinc
Hohohooo ..
Asutteko täällä !
- En asu ;)
Zinc
Hohohooo ..
Vierailija kirjoitti:
Nauratti aikanaan, kun jotkut uivelot uskoi, että ne on PAKKO päästää sisään. No ei todellakaan ollut. :D
Naurattaa kun jotkut uivelot ei ymmärtäneet että maksu kuuluu kaikille ja koska osa siipeili, siitä tehtiin vero jolta ei voi välttyä.
Yksi parhaista TV-lupatarkastajan huijauksista, josta olen kuullut on tapaus, jossa heppu totesi tullessaan kotiin, että rappukäytävässä hänen ovensa takana kyttäsi tarkastaja. Sen sijaan, että olisi mennyt kotiinsa, hän soittikin omaa ovikelloaan ja kun kukaan ei yllättäen tullut avaamaan ovea, ihmetteli, että kyllähän sen kaverin piti tähän aikaan jo olla kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti aikanaan, kun jotkut uivelot uskoi, että ne on PAKKO päästää sisään. No ei todellakaan ollut. :D
Naurattaa kun jotkut uivelot ei ymmärtäneet että maksu kuuluu kaikille ja koska osa siipeili, siitä tehtiin vero jolta ei voi välttyä.
Mua taas luvan maksaneena nauratti se, että se vero on pienempi kuin se maksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa... En minä maksa mitään YLE veroa. Tv-luvan maksoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei siis ole kovinkaan isot tulot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole häävit tulot sulla.
Luulin, että TV-lupatarkastajat on kuolleet sukupuuttoon. Viimeinen havainto on jostain 70-80-lukujen taitteesta.
Aikuisena en ole koskaan kyseiseen lajiin törmännyt.