Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen TV-lupatarkastaja haluatko kysyä jotain

Vierailija
11.07.2020 |

antaa palaa

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla ollut työtön jo vuosikausia kun TV-lupia ei enää tarkasteta?

Vierailija
2/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko aikanaan tyttäriä tyrkyllä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö tv-lupatarkastaja skannaamaan pihalta onko talossa televisio käytössä?

Vierailija
4/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kaveri menneisyydestä. Niitä ei ole ollut enää vuosiin, kun tv-lupamaksu vaihtui yleveroon. Kysyn kuitenkin, miltä nykymaailma näyttää sieltä menneisyydestä katsottuna?

Vierailija
5/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut 7 vuotta peukku hanurissa? Yle-vero tuli 2013.

Vierailija
6/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko elellyt KELA-tuilla tämän vuosituhannen?

Vierailija
7/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut näin monta vuotta työttömänä? :( Onko ollut rankkaa? Oletko  saanut työkkäristä jotain oman alasi työpaikkoja haettavaksi? Vaikka parkkipirkko tai junien lipuntarkastaja?

Vierailija
8/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun ei pääse ketään enää sakottamaan luvattomasta TV:n katselusta.

Vierailija
9/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy kyllä.

Vierailija
10/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa, kun ei pääse ketään enää sakottamaan luvattomasta TV:n katselusta.

Muistan hyvin, kun joskus viime vuosituhannella pelättiin tv-luvan tarkastajaa ,siis mikäli lupaa ei ollut, telkkarin kolmea kanavaa katsottiin ihan ilmaiseksi.

Kerran tuli lupatarkastaja, kun olin iltavuorossa. Mies oli valehdellut sujuvasti olevansa vain lapsenvahtina, eikä talossa ole telkkaria. Oli 2; mh+oh, mutta läpi meni!

Vierailija
11/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut opiskeluaikana telkkaria mutta pelkäsin silti tv-lupatarkastajaa. Koska KAIKILLA paitsi lestoilla oli silloin telkkarit. Mua ahdisti ajatus, että pitäisi päästää joku vieras ihminen rupuiseen opiskelijayksiööni eteistä pidemmälle kyttäämään, ettei mulla tosiaankaan ole telkkaria. Ei onneksi ikinä tullut enkä tosin avannut oveakaan ellen odottanut jotain vierailulle. 

Vierailija
12/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni jätti oven avaamatta?

Vierailija
13/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off-topic, mutta katsooko ihmiset vielä TV:TÄ? Tarkotan siis että tyyli antennin tai digiboxin kautta, että ei voi valita itse mitä katsoo. Ainakin itselleni riittää internet yhteys tv:ssä ja pääse kattomaan esim. netflixiä.

Vierailija
14/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt TV-lupatarkastus-yliopiston?

Vierailija
15/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko kun kävit ysärillä huuteleen mun postiluukusta, että tule avaan tiedän sinun olevan kotona?

Vierailija
16/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti aikanaan, kun jotkut uivelot uskoi, että ne on PAKKO päästää sisään. No ei todellakaan ollut. :D

Vierailija
17/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off-topic, mutta katsooko ihmiset vielä TV:TÄ? Tarkotan siis että tyyli antennin tai digiboxin kautta, että ei voi valita itse mitä katsoo. Ainakin itselleni riittää internet yhteys tv:ssä ja pääse kattomaan esim. netflixiä.

Netflixiä tilaa noin 800.000 suomalaista. Eli 4.800.000 ei tilaa sitä. Vaikka kaikki ruokakunnassa katsoisi samaa Netflixiä, sitä ei suurin osa suomalaisista käytä.

Vierailija
18/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastonikkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netflixiä tilaa noin 800.000 suomalaista. Eli 4.800.000 ei tilaa sitä. Vaikka kaikki ruokakunnassa katsoisi samaa Netflixiä, sitä ei suurin osa suomalaisista käytä.

Netflix on synonyymi, arrr...

Vierailija
19/35 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt samaa. Luovuin telkkarista 5 vuotta sitten. Nyt minulla on videotykki ja sillä katson hbo:n ja netflixin tarjontaa. Vihaan yli kaiken mainoksia ja realityä, joten siksi näin.

Vierailija
20/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suuri eläke sinulla on? Vai jäitkö työttömäksi hyvinkin pitkäksi aikaa , mihin työhön vaihdoit kuin tuo homma loppui?

Mahtaa olla kovasti kiireitä, kun ei ehdi vastaamaan kysymyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi