Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko gigolo?

Vierailija
14.05.2013 |

Oon 26 v. jätkä joka haluaa näyttää komealta ja lihaksikkaalta, jotta saisi kaadettua naisia. Jotta naiset sanoisivat: "hitto, mikä kroppa!" tms. ja saisivat tyydytyksen ja tuntisivat hetken olevansa hyvässä, kadehdittavassa asemassa. En siis niinkään siksi, koska hakisin itsekkäästi mielihyvää ja nainen olisi jokin työkalu siihen. Saan mielihyvää siitä, että voin antaa naiselle hyvän kokemuksen ja edes jättää sen hänen mieliinsä hyvänä muistona. Haenko kuitenkin itse mutkan kautta tyydytystä itselleni vai mitä ihmettä... Olenko siis:

A: Itserakas

B: Epäitsekäs 

C: Joku hiton gigolo?

Olen aina vilpittömästi pyrkinyt naisten ja oikeastaan kaikenlaisten ihmisten kanssa saamaan heidät iloisiksi/onnellisiksi ja saamaan näin itselle hyvän fiiliksen... Onko se siis epäitsekkyyttä kuitenkin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 18:13"]

Oon 26 v. jätkä joka haluaa näyttää komealta ja lihaksikkaalta, jotta saisi kaadettua naisia. Jotta naiset sanoisivat: "hitto, mikä kroppa!" tms. ja saisivat tyydytyksen ja tuntisivat hetken olevansa hyvässä, kadehdittavassa asemassa. En siis niinkään siksi, koska hakisin itsekkäästi mielihyvää ja nainen olisi jokin työkalu siihen. Saan mielihyvää siitä, että voin antaa naiselle hyvän kokemuksen ja edes jättää sen hänen mieliinsä hyvänä muistona. Haenko kuitenkin itse mutkan kautta tyydytystä itselleni vai mitä ihmettä... Olenko siis:

A: Itserakas

B: Epäitsekäs 

C: Joku hiton gigolo?

Olen aina vilpittömästi pyrkinyt naisten ja oikeastaan kaikenlaisten ihmisten kanssa saamaan heidät iloisiksi/onnellisiksi ja saamaan näin itselle hyvän fiiliksen... Onko se siis epäitsekkyyttä kuitenkin...

[/quote]

Menee hieman OTksi, mutta gigolo tarkoittaa mieshuoraa. Et varmaankaan tiennyt sitä kun viestin kirjoitit..?

http://en.wikipedia.org/wiki/Male_prostitution

Vierailija
2/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei muutetaan gigolo vaikka LANNISTUMATTOMAKSI NAISTENKAATAJAKSI. Nyt kun tarkemmin ajattelee niin sitähän se gigolo meinaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olet hemmetin pihalla itsesi kanssa. Turn off.

Vierailija
4/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä neuvoo. Mitä lihaksikkaampi olet sitä voimakkaampi olet ja naiset palvoo sitä että kykenet hakkaamaan rettelöitsijän ja suunpieksijän missä vain ja koska vain. 

Erityisesti suosiotasi lisää jos leikkaat hiuksesi kaljuksi ja kuljet pelkässä mustassa nahkaliivissä. Hankit vartijan ja portsarin pätevyydet. Siinä se.

Vierailija
5/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonka nousee penkistä?

Vierailija
6/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 18:45"]

Setä neuvoo. Mitä lihaksikkaampi olet sitä voimakkaampi olet ja naiset palvoo sitä että kykenet hakkaamaan rettelöitsijän ja suunpieksijän missä vain ja koska vain. 

Erityisesti suosiotasi lisää jos leikkaat hiuksesi kaljuksi ja kuljet pelkässä mustassa nahkaliivissä. Hankit vartijan ja portsarin pätevyydet. Siinä se.

[/quote]

Hmm lisäisin tuohon asusteeseen tumman nahkaisen koppalakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä